Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Filmes idézetek

2007.11.13. 17:19 koimbra Szólj hozzá!

-Ne fütyülj..Nem fütyülök...De fütyülsz én meg azt mondom, hogy ne fütyülj...Jó hát én nem fütyülök... fütyülsz bezdmeg és hazudsz..miért?... mert egy szar szemét szaralak vagy.Kivakarlak a geciböl, ugye?idehozlak akkor fűt-fát igérsz, igaz?Kivakartalak a geciből vagy nem vakartalak ki? te meg itt füttyögsz te barom? itt a nemzeti nagyjaink között? Ahol az ősök szelleme jár bazdmeg? Itt nem fogod felverni a csendet, bazdmeg én nem viszem el helyetted a balhét, érted? hát itt az én hátamon csattan minden, érted?.. Értem abszolút csak ne fogd már a nyakam tudod milyen érzékeny egyből föláll a faszom..Bete téma van innen...Jóvan... Mondom bete témavan.. Az most mi?..Az hogy kuss van...jaj-ja, jó..
Nekem lámpást adott kezembe az Úr Pesten

-A jegyszedőnek az anyja egy malomtulajdonos kulák szeretője volt. Bevallotta.
A tanú
Címkék: idézetek

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr35227947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása