Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Guy Ritchie most megmutathatja megint

2008.06.25. 20:01 koimbra 5 komment

Guy Ritchie is elcseszte az elején, leforgatta A Ravasz, az Agy és a két füsölgő puskacső klasszikust és azóta is mindenki olyan művet vár el tőle (á lá Shyamalan). Talán a RocknRolla meghozza számára a nagy elismerést ismét.

Gerad Butler egy amolyan átverhetetlen maffiózót alakít, Thandie Newton pedig a barátnője lesz, Tom Wilkinson egy helyi gengsztert, Ludacris pedig egy rappert játszik. Mindenki egy bizonyos ingatlanvásárlási átverésből próbál hasznot húzni.

RocknRolla előzetes

Címkék: trailer rocknrolla

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr98539363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.06.25. 23:01:30

Elég jónak ígérkezik. Én várom és reménykedek :)

Armida Galina 2008.06.26. 12:59:48

Én is várom nagyon! Bírom Guy Ritchie stílusát. És ahogy elnézem ebbe is becsempészte az orosz szálat. Mekkora már a Blöffben Penge Boris! :D
Imádom!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.06.26. 13:20:09

A Blöff is jó volt még, de már sokan szívták a fogukat, hogy nem ütötte meg az Ravasz az agyat...
Azóta rendezett Madonnával egy filmet, amit lehúztak úgy ahogy csak tudtak, meg egy BMW reklámot
filmdroid.blog.hu/2007/12/21/bmw_reklam_the_hire_star

A Revolver meg nem tetszett, remélem ez jobb lesz

Armida Galina 2008.06.26. 19:29:58

Szia Koimbra! :)
Láttam azt a filmet Madonnával, nekem tetszett, persze más stílus mint a Ravasz. A Revolvert nem láttam, de majd utána járok.
Köszi a BMW-s linket, ugyan nem indult el nekem, de megkerestem tube-on.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.06.26. 19:42:18

Hali:) A BMW-s az áll több részből is, csak mindegyik külön rendező készítette.
süti beállítások módosítása