Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A dög 2 trailer

2008.09.12. 02:26 koimbra 2 komment

Folytatódik A dög, ami csak dvd-n jött ki. Az első részben egy kis útszéli ivóban tör ki a káosz, mikor a környéket ellepik a szörnyek, a bennlévők pedig felfegyverkeznek. Amolyan horror-vígjáték volt. A második felvonás is hasonló lesz, a szörnyek pedig egy kocsma helyett egy kis falucskát terrorizálnak.

Teaser: Feast 2: Sloppy Second

Címkék: teaser feast

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr72659383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Repce Manó 2008.09.12. 17:33:03

tudom, hogy nem sokan fogják osztani a véleményem, de én már az elsőn is halálra untam magam, pedig a szerelmese vagyok a műfajnak, mármint a szörnyes horrornak, de a humort kihagytam volna belőle, iszonyatosan erőltetettnek hatottak a poénok és elvette a lehetőséget attól a bájos bunkó hangulattól, aminek jellemeznie kellett volna a filmet.

A második résszel mindenesetre óvatosabban fogok bánni, bár izgalmasnak tűnik az előzetes. Addig pedig van egy eladó A dög DvD-m, akit érdekel és Nyíregyháza tartományában olcsón elvenné tőlem az vegye fel velem a kapcsolatot.

szogyenyi · http://jatekblog.blog.hu 2012.02.26. 16:07:18

@Repce Manó: az első rész az gagyi volt, a 2. és a 3. részen jót derültem. Szerintem érdemes megnézni.
süti beállítások módosítása