Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A halállista japán manga alapján

2008.09.19. 15:52 koimbra 16 komment

2003-ban jelent meg Japánban a Death Note manga képregény, amely 108 részt élt meg. Ebből forgattak filmet, amely 2006-ban került a mozikba, Magyarországra pedig jövő héten érkezik el, 25.-étől megtekinthető.

Yagami Raito talál egy jegyzetfüzetet, amit a Ryuk nevű halálisten ejtett el. Ha ebbe a füzetbe leírják valaki nevét, az hamarosan elhalálozik. A srác pedig elkezdi teleírni bűnözők neveivel. A tömeges halál feltűnik az embereknek és egy L nevezetű zseniális magánnyomozó áll rá az ügyre.

Címkék: trailer death note

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr74671550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2008.09.19. 16:53:09

Szerintem aki nem ismeri a mangát, vagy az anime sorozatot, ami az alapján készült, annak eléggé nehezen érthető lesz első megnézésére.
Maga a film nem rossz egyébként, csak én nagyon hosszúnak éreztem. (Ha jól emlékszem két és fél órás, bár lehet, hogy én a vágatlan verziót láttam.)

virgogirl 2008.09.19. 18:25:26

És ha jól tudom, nem is ez az egyetlen film belőle, van elvileg egy második része is.

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2008.09.20. 00:14:52

Második részről én még nem hallottam. Ettől persze természetesen lehet, hogy van.

FayeFaye 2008.09.20. 00:43:23

Van masodik resz is, www.imdb.com/title/tt0810827/

Nekem a manga bejott, az elso ot kotetig, a film viszont nagyon gyenge, en azt hittem, egyenesen videora keszult. Meg is lepodtem, amikor moziban lattam a plakatjat, mert akkor Takeshi nagybacsi mar reges-reg elkuldte.

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu 2008.09.20. 10:00:29

Az első rész nagy siker volt, az egyik legnézettebb film volt 2006-ban Japánban, a második rész is elkészült, amit már nem találtak olyan jónak, mint az elsőt, és gyengébben is szerepelt a pénztáraknál, de még így is siker volt

kokoagb 2008.09.21. 00:28:32

Honnan lehet ismerős a trailer elején hallható zene?

AaronBoone 2008.09.22. 23:47:48

A Tim Burton féle Sweeney Toddnak a zenéje, mekkora nyúlás már :)

Armida Galina 2008.09.23. 10:08:51

Én kettészedve láttam a DN-t, szerintem nagyon jó! Persze nem annyira mint az anime, de így is oké a film. Aki végignézte az animét az meg fog lepődni, a filmben van sok meglepi, de nem akarok spoilerezni. :)

Spawn · http://koczy.wordpress.com 2008.09.23. 13:23:41

Ahogy egyre többet olvasok erről a filmről, egyre inkább rájövök, hogy lehet, hogy én a második részt láttam.

Armida Galina 2008.09.23. 16:04:48

Spawn, meglehet, de ahhoz hogy ezt kiderítsük el kéne árulni pár meglepit.
Spoiler következik, így csak az olvassa tovább aki már mindent látott.

A dvd két részben jelent meg.
Az első a Death Note, aminek csak a legeslegvégén jelenik meg L.
A második címe Death Note, the last name. (ebben van a szellemi csata)
Valamint van egy harmadik, az L change the world.-Ezért hónapokig harcoltam, de megérte. :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.09.23. 16:34:23

Meg fogom nézni, súlyos lesz a csütörtök, mivel lesz vagy 10 új bemutató, köztül A halállista is, meg jön a moziünnep...lesz miről írni:)

Armida Galina 2008.09.23. 16:48:49

Remélem neked is annyira fog tetszeni Koimbra, mint nekem, bár én megszállott Matsuyama Kenichi fan vagyok. :D

Silent 2008.09.23. 21:07:13

nem érdemes megnézni, ha nem láttad a sorozatot. először üld végig szépen a 37 részt és CSAK utána a filmet. különben csak vmi ködös maszlagot kapsz...

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2008.09.24. 09:52:17

OFF:
Bocsesz, múltkor én írtam Spawn néven. Pár fórumra meg blogra, szoktam írogatni, aztán néha már megkavarodok, hogy hol melyik nevet használom :)
OFF VÉGE

No, nekem úgy rémlik, hogy "The Last Name"-et láttam, tehát a második részt. De lehet, hogy megnézem még egyszer a biztonság kedvéért.

Azt én is írtam már korábban, hogy aki nem látta a rajzfilmsorozat (vagy esetleg olvasta a mangát), az lehet, hogy nem nagyon fogja érteni a filmet.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.09.24. 11:32:43

Nem láttam a sorozatot, de a trailer valahogy tetszik , szeretném megnézni, gondolom azért a filmben lesz némi magyarázat is

Kóczy: használja egy nevet, így nem kavarodsz be

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2008.09.24. 16:41:09

Igen bizonyára lesz a filmben is magyarázat.

OFF:

Nagyon kevés helyen használom a Kóczy nevet (talán 2 blogon, meg 1 fórumon), amúgy mindenhol a Spawn-t (vagy Spawn85) használom. Hogy itt miért a Kóczy-t kezdtem el használni, arra már nem emlékszem. (Talán azért, mert a FilmFelKeltés-en is a Kóczy nevet használom, mivel inmfc Kóczy-ként ismer, így ott direkt nem akartam a Spawn nevet használni)

OFF VÉGE
süti beállítások módosítása