Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Jó minőségű Űrszekerek előzetes

2008.11.17. 19:35 koimbra 8 komment

Na megérkezett a jó minőségú előzetes a következő Star Trek mozifilmhez, ami előzmény lesz, méghozzá a kezdeteket, a nagy csapat összeállásától kezdik el a sztorit. J.J. Abrams dirigálja a produkciót, akinek a Mission: Impossible hármat köszönhettük legutóbb (idén meg a Cloverfieldnél volt producer).

Címkék: star trek trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr88774218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ddr 2008.11.17. 19:49:32

eddigiek alapján csak a hajó kinézetét írnám fel negatívumnak, mint egy Looney Tunes.os mesefigura nagy kidülledő szemmel(de csak eggyel XD)

Desmond Wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2008.11.17. 21:10:33

Nem vagyok egy nagy Star Trek fan (vagy 10-20 részt láttam azért a Voyager-ből), de nekem bejött ez a trailer.

spongebob 2008.11.18. 12:47:49

A trailer elég jó lett.Talán befizetek rá.Engem se izgat annyira a trek univerzum.(a voyager sorozattól meg a sok technikai halandzsa tántoritott el:-) )

rockjano 2008.11.24. 22:45:38

Én elég nagy StarTrek rajongó vagyok, de inkább csak Next generation, meg Voyager és az is csak TV-ben az eddigi mozifilmek elég szánalmassak voltak. Ami jó egy TV sorozatban az nem feltétlen az moziban.

De ez olyan igazi mozifilmnek tûnik.

Szerintem elöbb-utóbb újraforgatják az egészet az elejétôl mint a Batmant.

És hát nem sokkal jobbak a mai Batman filmek mint a régiek??

zolizoz 2008.11.24. 23:57:16

szeretettel üdvözlöm a filmet:)

egy rajongó

Big-B 2008.11.24. 23:59:43

Imádom a Trek-et, és eddig talán minden sorozatát megnéztem, nem beszélve a mozikat. A Trek lényege nem a látványban, hanem a mondanivalóban van. Legszívesebben őgy szeretem "nézni", hogy becsukom a szemem, és csak a hangból és dialógusokból a fantáziám csinálja a filmet. Jobb, mint bármilyen film :-)

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.11.25. 08:58:40

USS-Kelvin? :D

Érdekes trailer, várom a filmet. Igazából én is a TNG-DS9-Voyager vonalért rajongok, de azért nagyon. :DD
süti beállítások módosítása