Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

"Miért vagy ilyen komoly?"

2008.12.04. 17:45 koimbra 12 komment

Mikor bemutatták A sötét lovagot sokan már előre féltek a szinkrontól, nos itt van 8 percnyi videó a filmből, ez alapján leszűrhető, hogy kinek mennyire jön be. Szerintem Aaron Eckhartnak rossz hangot választottak.

A 8 perc megtekinthető, ha ide kattintasz.

Alább pedig egy Joker jelenetet nézhetsz meg

Címkék: batman

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr18804338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mozinauta · http://mozinauta.blog.hu/ 2008.12.04. 18:15:38

Hát nemtudom....Joker hangja nekem nem tetszik. Olyan, mintha egy 10éveseknek való meséből szedték volna ki. A "Miért vagy ilyen komoly?"-nál, azt éreztem, hogy mindjárt rókázni fog. Valószínűleg eredeti nyelven fogom nézni a DVD-t :)

nyuszisz 2008.12.04. 21:22:29

Mondjuk egyszer megnézném szinkronnal is.

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.12.04. 22:51:17

ez alapján inkább nem nézném meg szinkronnal...
sajnos Joker hangja elég szörnyű lett, szereintem és akkor ott van még az átlalad említett Aaron magyar verzió...
szóval eddig eszembe se jutott, h megnézzem így "szinkronnal", és ez e hallattán se változott, sőt...

6faludi (törölt) · http://lacikonyha.blogspot.com 2008.12.04. 22:55:45

A Chris Nolan féle Batman filmeknél a szinkron eddig el volt találva, kivéve a 3 szereplőre jutó 1 szinkron, de ez valahogy most igen furcsa :) Joker hangja jólhallom hogy Stohlbuci?

disfear 2008.12.05. 00:16:29

Szerintem annyira nem gáz..mondjátok meg ki hozta volna ki jobban. Amugy meg a "Miért nem mosolyogsz?" sokkal hatásosabb lett volna.

Vészmadár 2008.12.05. 10:01:10

Hát ez nem bejövős.
Ugyanaz az érzésem, mint a Karib-tenger kalózai esetében: Jack Sparrow magyar hangja szvsz botrányosan rossz. Joker magyar hangja is az.
Marad az eredeti....

vegaramirez 2008.12.05. 10:19:54

A lehető legrosszabb választás volt a Stohl!! Biztosra veszem, hogy lehetett volna sokkal jobb szinkron is találni. Ilyenkor kellene a kicsit ismeretlenebb szinkronszínészek között szétnézni, nem kellene az adott színész eddigi szinkronját alkalmazni. Mindegy, én sejtettem, hogy nem lesz ilyen jó, legalább nem csalódtam. Ezekután is csak feliratosan fogom megnézni, ahogy anno a Transformert is!

ddr 2008.12.05. 10:24:28

Ezért kellene megtanulnom angolul... borzalmas amiket a mai filmekkel művelnek, Gálvölgyi is megmondta, nem tudom néztétek-e a "jókedvet adj" című műsort, én nem sokat néztem belőle, de ezt el tudtam csípni: "Annak idején még szinkronizáltam is... akkoriban még volt is rendes szinkron[...]" Valahogy így hangzott, de nem is az a lényeg, hanem az, hogy teljesen egyetértek vele.

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2008.12.05. 10:35:24

Én azért meg fogom nézni (legalább egyszer) szinkronnal is.
Az viszont, vitathatatlan, hogy eredeti nyelven jobb, de ez szinte minden filmre igaz.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.12.05. 15:30:20

" disfear 2008.12.05. 00:16:29
Szerintem annyira nem gáz..mondjátok meg ki hozta volna ki jobban. "

Alföldi

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2008.12.05. 21:49:39

No, hát megnéztem szinkronnal (az egész filmet). Szerintem nem lett annyira vészes. Jó, én úgy álltam hozzá eleve, hogy tudtam, hogy nem lesz egyszerű leszinkronizálni. Persze biztos, hogy vannak benne félrefordítások, de szerintem mindent megtettek a színészek, hogy kihozzák a szinkronból a maximumot. Hogy lehetett-e volna jobb? Lehetséges. Hogy eredeti nyelven jobb? Ez meg nem kérdés, mert természetes, hogy eredeti nyelven jobb.
Ennek ellenére nekem ez a szinkron sokkal jobban tetszett, mint pl. a Transformers-é.

m61-013 2008.12.05. 22:23:45

Tényleg nem olyan jó a Stohl, mint az eredeti Heath, de szerintetek ki lett volna az ideális szerep a "why so serious-sss?"-ra? Én már a filmből kijövet ezen gondolkoztam. Stohl szerintem jobban illett volna Harvey Dent-hez persze a normális hangján mint a Thank you for smoking-ban. De tényleg ki lett volna az ideáéis Joker szinkronhang? (eddig én ott tartok, hogy senki)
süti beállítások módosítása