Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Franciáknál is Volt

2009.01.23. 09:49 koimbra 4 komment

Olvastam néhány helyen, ahol a címfordítót "dícsérték", senki nem értette, hogyan lett a Boltból Volt. A franciáknál is Volt lett, érdekes.

Címkék: bolt poszter

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr38897189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.01.23. 16:47:26

Kötözködés nélkül: nálunk úgy hívták a blökit, hogy FRAKK, és ha vitték volna külföldre a cuccot, az ottani "műfordító" azt mondta volna, hogy a frakk az egy estélyi öltöny, tehát a kutya neve (az ő nyelvükre fordítva) ÖLTÖNY lesz.

Nem, ilyen a nagyvilágban nincsen. BOLT az BOLT, még akkor is, ha a neve/a szó "jelent valamit", mert hát FRAKK is jelenthet valamit... :-)

Jó hasonlat?

Miecs 2009.01.23. 20:22:16

mondjuk ezzel egyet értek... a vicces, hogy mikor láttam bemutatóban, hogy Bolt a kutya izémizé mondom jaj de édes film, de drága az a kutya, milyen poénos, oh de várom. Egyszer csak megjelenik egy plakát Volt néven és álltam előtte és csak lestem ki a fejemből, hogy mi lehet ez a szörnyűség, ahelyett, hogy a jó kis kutyás animációt hoznák, előkerült valami baromság.. láss csodát, nem tudtam hogy ez egy és ugyanaz a film... számomra megtévesztő volt... hehe Volt

Repce Manó 2009.01.24. 00:02:22

Mondjuk a Bolt -ot lehet úgy fordítani, hogy villámcsapás... abban meg van sok Volt. Szerintem logikus

FayeFaye 2009.01.24. 14:41:18

A Volt szerintem is a legkevesbe rossz megoldas. A Bolt hulyen hangzana: "Mit arul? Szafaladet?" A villamcsapas hosszu, a Csapas apokaliptikus, esetleg Villam, de az nem illett volna a szajmozgasra.
süti beállítások módosítása