Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A csapda felállítva

2009.04.20. 21:43 koimbra 4 komment

Az első Halálos kitérő sem volt valami jó, én mindig azt emlegetem mikor a gonosz és csúnya erdei gyilkos figurák elől a főszereplők egy jól zárható magaslesre menekülnek, majd csodálkoznak, hogy kivágják alóluk. Na a második felvonásról már az elején ordított, hogy valami olcsóság lesz, hangulat sehol és ótvar is volt, az elején viszont szépen kettéhasították a hölgyeményt. Elérkezett a harmadik felvonás, úgy tűnik megint akad egy csapat, akikre a torz emberkék vadászni fognak. Vajon nézhető lesz?

Címkék: trailer wrong turn

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr441076911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RyuK 2009.04.20. 21:49:45

Mivel jóformán mindenkit megölnek ebben a 41 másodpercben, ez nem trailer, hanem összefoglaló.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.04.20. 21:53:13

@RyuK: Szerintem az elején mikor vetkőzik a csaj és lenne akció, az lenne az intro. :) Inkább azt akarják bemutatni, hogy milyen frappáns csapdákat is sikerült kiötleni, de majd elválik.

RyuK 2009.04.21. 09:35:11

Nekem ezek a jelenetek több filmből ismerősek - Sziklák szeme, Resident Evil, Halálos kitérő 1... - annyira nem tűnnek eredetinek, de mindenképpen megnézem majd a filmet. Az első egész tűrhető volt, a második már kevésbé, remélem a harmadik legalább az első szintjét el fogja érni, és akkor én már nem leszek csalódott.

desmond wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2009.04.21. 15:12:27

Nekem kifejezetten tetszett az első rész és a második is elment egynek, így kíváncsi vagyok a 3. felvonásra is.
süti beállítások módosítása