Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

3 jelenet a Becstelen brigantykból

2009.05.20. 10:18 koimbra 1 komment

Semmi skalpolás vagy németgyilkolászás, csak duma, ahogy azt Tarantinotól megszokhattuk. Az előzetes jobban felcsigázott. Cannes-ban már nézhetik a népek, mi csak augusztusban ülhetünk le elé.

Címkék: jelenet inglourious basterds

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr231132974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gunsmoke (törölt) 2009.05.20. 10:34:28

Az biztos, hogy nem nézem meg ezeket a videókat, pedig nagyon kíváncsi vagyok a filmre. Az okok: nem szeretném előre lelőni a poénokat, és inkább megnézem pár hónap múlva az egész filmet egyben, sokkal jobb minőségben.
A Death Proof-nál korábban már elkövettem azt a hibát, hogy a film előtt minden írást elolvastam, minden videót, képet megnéztem a filmről, így szinte semmi újdonságot nem kaptam.

Szóval az ilyen posztok az olyanoknak valók, akik a karácsonyt sem bírják kivárni, hogy megkapják az ajándékot és előre kibontják azt:)
süti beállítások módosítása