Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Fanboys folytatás?

2009.05.22. 12:01 koimbra 3 komment

A Fanboys végén láthattuk, ahogy hőseink a moziban nagy lelkesedéssel várják a Baljós árnyakat, egyikük viszont felteszi a kérdést: "És mi van, ha rossz lesz?". Na erre ugye senki nem gondolt a hardcore rajongók közül. Mi, nézők sem tudhattuk hogyan álltak fel végül a székből.

Dan Fogler, a Fanboys egyik szereplője azt mondta,  hogy a rendezőnek, Kyle Newmannek van néhány ötlete a folytatással kapcsolatban. Ezek szerint a már megismert karakterek A klónok támadása forgatása alatt utaznánk Ausztráliába, azzal a céllal, hogy tönkretegyék a díszleteket. (Tehát nem jött be nekik a Baljós árnyak).

Engem érdekelne a sequel, tetszett az első rész, de vajon össze tudják-e hozni a folytatsát? A Fanboysszal rengeteg probléma volt,a  stúdió újraforgatást rendelt el, mert ők máshogy képzelték el a filmet, több fingós-böfögős poént akartak, de végül az eredeti változatot mutatták be. Nem kapott túl sok mozit se, 44 filmszínházban vetítették és össz-vissz 688 ezer dollárt kapart össze a produkció. A nehézségek és a végeredmény fényében összejöhet-e második rész?

Címkék: miújság sequel

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr211137226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Llew 2009.05.22. 13:38:39

Nem kéne. A film tetszett, de tényleg csak fanboyoknak való. Mondjuk ettől még lehetne sikeres az USA-ban, de szerintem akkor sem lehetne/lenne érdemes még egy bőrt lehúzni róla.

Repce Manó 2009.05.22. 16:07:44

Nyilván a DvD bevételi adatok fogják eldönteni, hogy lesz-e folytatás, és ha lesz, az valószínűleg csak DvD-n jelenik meg. Én még mindig nem láttam a Fanboys-t, remélem lassan szerzek egy valamilyen kópiát, hiszen én is szeretem a Star Wars-t

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2009.05.23. 10:48:20

nem nagyon tudok neki örülni, mert annyira azért nekem nem tetszett, hogy folytatást mindenképp megérne, de hát nem az én szavam dönt.
süti beállítások módosítása