Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Karate, csihi-puhi

2009.05.26. 20:56 koimbra 7 komment

Talán nem csak én fogom emlegetni sokáig, hogy Van Damme nem vállalta el a The Expendables-ben Stallone által felkínált szerepet. Mondanám örömmel, hogy e helyett rálelt a helyes irányra, ami talán megmenti karrierjét és nem csak vacak akciófilmekben szerepel. A Tökéletes katona 3-ból még talán valami nézhető is kisülhet, idén még jön a belga akcióhőstől egy akció The Eagle Path címmel, melyet ő maga rendezett, első és utolsó ténykedése a direktori poszton A kalandor volt. Jövőre pedig érkezik a Karate. Ehhez alább láthatod a posztert is. Ezzel még így el lehet adni valamit? Nincs egy kicsit Véres játék utánérzése senkinek?

 

Van Damme egy karate világbajnokot fog alakítani, akinek nagy lesz az arca a sok győzelem után, aztán az élete kisiklik, elveszíti családját. De aztán jön valaki, akivel a nagy karatés ismét felemelkedhet.

Címkék: karate poszter

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr811145590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seraphin 2009.05.26. 21:08:40

Kissé Rocky-s sztori, de van Damme jobb arc, mint Sly - én mindenképp nézem majd

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.05.26. 21:46:33

A kalandor nekem bejött, szóval ha megint rendez, akkor talán valami jó is kisülhet belőle.

ThufirHawat 2009.05.26. 21:57:28

Csak tudnám, mi az a mukli a fején...

sjbee 2009.05.26. 22:07:18

Fe l akartam tenni a kérdés, h van e még ember a földön, aki kiváncsi egy ilyen filmre, aztán a kommenteket látva megállapítottam, h igen van.

desmond wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2009.05.27. 06:10:10

@koimbra: A kalandor nekem nem tetszett. Kicist Véres játék másolatnak tűnt.

bug jr. 2009.05.27. 16:14:45

értem én h mit akar,a Rocky Rambo sikereket meglovagolni,de szegény olyan messze van Slytól h nagyon.hatalmas esélyt kapott pedig,előre látatlanba mondom nagyon elbaszta h nem vállalta a szerepet az expendablesben.
süti beállítások módosítása