Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Willem Dafoe a számszeríjas haverod -Daybreakers előzetes

2009.06.26. 10:16 koimbra 3 komment

A Földet a vámpírok uralják, de a vérkészletek kifogyóban. Egy tudós (Ethan Hawke) egy csapat vérszívóval a háta mögött azon van, hogy megmentse az emberiséget. A bemutató jövő év januárjában esedékes, ez már eleve azt sugallta, hogy sokat ne is várjunk tőle, az előzetes alapján pedig személy szerint nem is fogok.

Címkék: trailer daybreakers

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr991209469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sjbee 2009.06.26. 18:55:53

Nekem elég pofásnak tűnik, pedig az agyamra mennek mostanság a vámpíros/zombis (főleg utóbbi) filmek, tisztelet a csekély kivételnek.

ThufirHawat 2009.06.26. 19:31:19

Nekem is bejön, az ötlet pedig (számomra) elég újszerű...

Nephilim 2009.10.15. 10:54:35

Az ötlet szerintem is újszerű, én kíváncsi leszek rá. Sam Neillt meg már régen láttam, és hiányzott is. :-)
süti beállítások módosítása