Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Futball faktor

2009.09.11. 18:32 Armida 10 komment

Nincs bennem semmi egyedüli, az unatkozó harmincas pasikhoz tartozom, akik perspektíva nélkül melóznak, akiket a hétvége, az alkalmi szex a sör és a kokó tart életben.....meg az hogy néha szarrá vernek valakit.

Ezzel a mondattal indít Tommy Jhonson és nekem azonnal beugrik a Trainspotting. Tudom nem kéne összehasonlítani, mégis, már az első öt percben olyan érzésem volt, mint amikor a azt kezdtem el nézni.( A film persze nagyon messze elmarad a Trainspottingtól, de ez most mellékes.)

Tommy (Danny Dyer) Chelsea drukker és megmagyarázza mit miért...figyeljétek:

Mit csinálhat az ember szombaton?

Kiverheti a farkát a videóklippekre és kerülgetheti az asszonyt, aki már beletörődött a szexmentes házasságba, elköltheti a lóvéját kebabra, nyerőgépekre és lotyókra, de ki a fasznak kell ez?....Én inkább ezt választom, Tottenham idegenben.....imádom.

 

A film bemutatja a drukkerek (vagy nevezzem őket foci huligánoknak?) hierarchiáját. Azt, hogy hogyan épül fel egy-egy fanatikus rajongói tábor- kicsit gengszteresre sikerült, mikor kártyázás közben, szivarfüstben beszélik meg a nagy "öregek" kiből váljon vezető és kiből ne- és persze bepillantást nyerünk a drukkerek múltjába is, kinek hogy telt a gyerekkora, miért és hogyan lett szurkoló, stb....majd rengeteg verekedést láthatunk. Töménytelen mennyiségű kokó, sör és még több gyűlölet fűszerezi a filmet, de azt hiszem egyszer érdemes megnézni.

Tanulság?

Futball huligánkodni nem egy életbiztosítás és különben sem a fociról szól....

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr791375676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

halamadrid 2009.09.11. 19:44:45

hát mit mondjak? nekem elsőre sem tetszett... akkor már inkább Huligánok

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2009.09.11. 19:52:42

@halamadrid: Még nem láttam a Huligánokat, de majd pótlom.

Seraphin 2009.09.11. 20:01:28

Nekem bejött ez a film, imádom ezeket az arcokat. A Huligánok szerintem egy kicsit túlmagyarázott, amerikanizált, lightosabb verziója ennek. Tényleg jó film az is, de én a kettő közül erre a csiszolatlan kis filmecskére voksolnék. Spontánabb, lazább, szimpatikusabb. Csak az erősebb nem számára élvezhető, a Huligánok uniszex.

2009.09.11. 20:14:25

inkább a Huligánooook??? Az FF 100x jobb szerintem, leginkább a vége fejezi ki a különbséget, amit most nem írhatok le nyilván. A Huligánok egy amerikai, nagyon PC, nagyon mese, a Football Factory pedig a vérvalóság, őszinte, kemény. Mondom, leginkább az utolsó öt percek miatt.

halamadrid 2009.09.11. 21:28:24

@zsollancs: hát én nem tom melyikben mennyi az igazság, de nekem mint film a huligánok jobban bejött. lehet, hogy cselszi szurkoló vagy? :D

halamadrid 2009.09.11. 21:30:51

@halamadrid: jah és azért vannak durva dolgok a huligánokban is. ezt ne feledjük.

hajdú 2009.09.12. 00:03:11

Szerintem jó film. Mert átadja a hangulatot, az életérzést... Még ha kissé csiszolatlan is. De ami tetszik benne, hogy nem ítélkezik. A nézőre bízza. És ez így van jól.

Zoci 2009.09.12. 16:40:14

Danny Dyer helyesen, nem Dyler! Csak hogy kötekedjek :D

curby (törölt) 2009.09.13. 19:10:19

Nekem tetszett ez a film.A huligánok is jó volt.
süti beállítások módosítása