Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Karakterposzterek a Where the Wild Things Are-hoz

2009.09.18. 17:35 Gibson 7 komment

4 karakterposzter és az Imax változat hivatalos posztere jött ki a Where the Wild Things Are című mozihoz.A filmben egy gyerek fantáziájába nyerhetünk betekintést.
A rendezői székben Spike Jonze (
A John Malkovich-menet) terpeszkedik, míg a kamera túlvégén olyan neveket láthatunk mint: Mark Ruffalo, Catherine Keener, a főszereplő srác pedig Max Records.

Én csak azt nem értem, hogy egy ilyen alkotás mit keres az Imax mozikban.
Biztos látványos meg minden, de csak jobban szeret az ember dübörgő akciófilmeket látni, mintsem gyerekmeséket.

Címkék: poszter where the wild things are

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr691391086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.09.18. 18:20:09

Sok-sok ember szereti a gyerekmesét, nem csak akcióra ül be a nép az imaxba szerintem

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2009.09.18. 20:16:30

én pedig nem gondolnám, hogy ez feltétlenül gyerekmese. a mindjárt 7 éves lányom tuti nem nézheti meg még pár évig, neki már a bemutatója félelmetes volt a moziban...

Gargamel 2009.09.18. 23:16:15

Ha jól tudom, a stúdió első reakciója is annyi volt, hogy ez nem feltétlen gyerekeknek készült, meg hát szerintem ezekről a karakterekről is a szomorúság süt. Elég csak a szemükbe nézni. Miért IMAX? Mert durván eyecandy, és egyedi.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.09.19. 00:17:51

Én többek között azt nem értem, hogy hallanunk kellett volna erről a könyvről ami alapján ez a film készült?
Mer én még az életbe nem hallottam róla, persze nem azt mondom, hogy számít egy bagolyköpetet, hogy én miről hallottam, de azért mégis.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.09.19. 12:18:51

@Rorschach: Én pl. nem ismertem a könyvet.
Még nagyon nyert a Boston Globe Horn Book Award-on és kapott egy Caldecot Medalt is.

Attila1234 2009.09.19. 22:37:55

Sajnos attól félek, hogy óriási bukás lesz ez a film. :( Gyerekeknek túl felnőtt, felnőtteknek túl gyerekes. Egy dolog viszont biztos. Én tuti, hogy megfogom nézni a premier napján. Az Avatar mellett az év egyik legjobban várt filmje a számomra. :)

FayeFaye 2009.09.20. 03:31:57

Biztos nem bukik, angol nyelvteruleten szinte minden gyerek ismeri, es a szuleik is ezen nottek fel, a bloggerek pedig mar a trailertol elajultak.
süti beállítások módosítása