Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Lucky Luke előzetes

2009.10.04. 14:29 koimbra 5 komment

Morris and Goscinny képregényfigurája ismét látható lesz a vásznakon. Lucky Luke-ot szerintem felesleges bemutatni, a vadnyugati cowboy gyorsabban kapja elő a fegyverét az árnyékánál és szája sarkában ott van mindig a cigi, legalábbis a képregényben. Egy időben úgy is látni lehetett, hogy fűszállal helyettesítették a cigerettát

A filmet James Huth rendezte, a főszerepet pedig Jean Dujardin alakítja, a színész és a direktor korábban már dolgozott együtt a Szörfördög alkotáson. A produkcióhoz kapcsolódóan kitettem korábban már néhány videót (köztük egy teasert), most pedig az előzetes is befutott. Ez alapján nem tűnik úgy, hogy szórakoztató művel állnánk szemben, de majd meglátjuk, hogy milyen, ha elérkezik hozzánk az alkotás. Mint mondtam már korábban, régen nem volt már jó film Lucky Luke-ról, talán a Terrence Hill-es verzió még elment.

Címkék: trailer lucky luke

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr931426869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a8zoli 2009.10.04. 19:16:50

ez érdekes lesz
jean dujardin (brice de nice szörfördög oss117)
michel yuon ( M6 morning live fatal bazooka ) mindkét elvetemült új generációs komikus ugyhogy sztem jobb végeredmény lehet mit a til sweigeres lucky luke ból.

Gibson · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.10.04. 22:31:13

Michael Youn-t én is bírom. Majd meglátjuk mi sül ki belőle. Bár igaz, ez a trailer tényleg elég vékony..

a8zoli 2009.10.05. 07:52:29

nimportequi.com/
én még remi gaillardot is bevettem volna esetleg őt is lehetett volna esetleg egy vicces karakternek.

comedy-n reklám közötti swissek :D

Gibson · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.10.05. 17:13:55

Remi Gaillard rohadt jó fej. Már a Comedy Centralos "pályafutása" előttről ismerem. Szerintem az csak árt neki. Már rohadt unalmas tízezredjére ugyanazt a videót megnézni..

DzsonMeklén · http://defenderdown.gportal.hu 2009.10.06. 07:38:05

Akár jó is lehet, de nem ez a papírforma... Sajnos.
süti beállítások módosítása