Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Az Area 51 története

2009.11.11. 20:46 koimbra 10 komment

A Paranormal Activity még dübörög az amerikai mozikban, hozzánk is hamarosan elér Oren Peli 15.000 dollárból forgatott horrorja. Peli jelenleg következő filmjét forgatja, amely hasonlóképpen fog készülni, mint az előző alkotása, azaz az egyik szereplő kézikamerát fog hurcolni és mi pedig azt látjuk, amit éppen felvesz.

A történetben négy tini (3 srác és egy lány) Las Vegasba utazik, de nem azért, mert a kaszinókban akarják múlatni az időt, hanem mert egyikük találkozót beszélt meg ebben a városban egy olyan emberrel, aki korábban az 51-es körzetben dolgozott és tudomása van az ottani emberi/űrlény kísérletekről. Az illető soha nem látta saját szemével ezeket a kísérleteket, de tudja, hol található az a felvétel, amely bizonyítja ezeket.

Az Area 51 úgy indít, hogy a főszereplők egyike, Chris éppen az új kézikameráját próbálgatja, lesz benne egy mellékág is, ez a tini csajhoz kapcsolódik, akinek az apját egyszer elrabolták a földönkívüliek.

Ha Pelinek ez a filmje is dettó hatalmas siker lesz, akkor valószínűleg számíthatunk rá, hogy a rendező minden évben jelentkezni fog valami hasonló alkotással.

Címkék: miújság area 51

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr301518753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex Mahone 2009.11.11. 20:57:06

A Paranormal Activity után azt mondom, szorult belé annyi tehetség, hogy az Area 51-ből is óriási siker legyen :)

Rolee83 2009.11.12. 05:04:49

Nem olyan régen toltam Xbox-on az Area 51-et! Jobb lett volna, vagy jobb lenne abból a sztoriból egy jó kis R kategóriás horrort forgatni, mint ezt a kézi kamerás izét!

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.11.12. 08:42:54

@Rolee83: Én is végignyomtam még xbox1-n!! Az tényleg jó volt!

Tipca 2009.11.12. 13:31:25

@Rolee83: Valószínűleg nem láttad a Paranormal Activityt (vagy egyszerűen csak nem csíped a kézikamerázást), mert ha az Area 51 is lesz olyan jó, mint az volt, akkor ütősebb filmre számíthatunk, mint egy vérben és bélben tocsogó horror.

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.11.12. 13:45:14

@Tipca: Paranormal Activityt milyen volt?

Tipca 2009.11.12. 18:23:50

@duckit: Most erre mit mondjak? Fosatós. :P Bár tény, hogy az élményre nagyban rájátszottak a körülmények is (egyedül néztem, korom sötétben, feltekert fejhallgatóval), de az ijesztgetős jelenetektől tényleg paráztam, pedig úgymond horrorokon nevelkedtem. És külön felüdülés, hogy úgy volt rémisztő és hangulatos, hogy egy átlagos Vészhelyzetben több vér folyik, mint a filmben.
Mellesleg megjegyezném, hogy én nem a "kézikamerás horrorok" rajongótáborát gyarapítom (tehát nem emiatt dicsérem a PA-t), mivel például az Ideglelésen majdnem bealudtam, olyan unalmas volt.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.12. 18:27:23

Az Ideglelés nem tetszett, a Paranormal Activity-n is ásítoztam, viszont a REC ami hasonló kézikamerás volt tényleg fosatós volt és a Cloverfield is tetszett.

Tipca 2009.11.12. 20:23:57

Tényleg, a REC, azt is szerettem. Annak mostanában jön majd a második része, nem?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.12. 21:23:51

@Tipca: Már bemutatták a folytatást Spanyolországban októberben

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.11.12. 22:08:27

Tipca: Köszönöm! REC2 ja, jön. nézős.
koimbra: köszi!

REC klassz volt!! 3x is megnéztem. És mindig halálra idegeskedtem a sikoltozások alatt. Haverom mondta, hogy ha még 1et kiált valaki hazamegy.
Hazament. És hozott még piát.
Cloverfield is bejött!
Mondjuk én mindenen félek már. A saját árnyékomtól is úgy megijedek, hogy kiugrik a szívem.
süti beállítások módosítása