Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Shrek Forever After teaser

2009.12.17. 22:14 koimbra 6 komment

Elérkezett a negyedik Shrek kaland, elvileg ez a felvonás lesz a végső, majd jön a Csizmás Kandúr animációs film, de én nem mernék fogadni arra, hogy nem látjuk többet viszont a zöld ogrét.

A folytatásban Shrek egy alternatív világba kerül, ahol a Szamár nem ismeri őt, a Kandúr pedig inkább Garfieldre hasonlít, Fionával pedig itt még soha nem is találkozott. A rendezői teendőket Mike Mitchell látta el. A megszokott színészek kölcsönzik a hangjukat a szereplőknek (Mike Myers, Cameron Diaz, Eddie Murphy, Antonio Banderas), a magyar szinkron viszont a Kandúr esetében más lesz, mivel őt eddig Selmeczi Roland szólaltatta meg, aki év elején elhunyt.

És egy poszter

Címkék: teaser poszter shrek forever after

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr451605538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2009.12.17. 22:49:23

Megmondom őszintén nem tudom, hogy jó ötlet volt-e az alternatív világokat belekeverni a "Shrek"-be, de majd meglátjuk.

izbiz 2009.12.17. 23:21:59

hát szerintem sokkal jobb annál, mint hogy azt a sok elhibázott fejű kis Shreket keljen nézegetni.

Kellett ez, hogy újra megbolygassák a már jócskán megunt alapszitut.

Brekicc 2009.12.19. 11:51:40

Sztem a Shrek már az első rész mérsékelt sikerével be kellett volna hogy fejeződjön.

A 2. rész unalmas volt, a 3. már egyenesen szar.:S

A 3. rész mélypontja a füvező merlin volt. Ami egyáltalán nem volt vicces, és mivel gyerekfilmről van szó, nem éppen jó irányba neveli gyerekeket.

Spawn85 2009.12.19. 13:39:58

Szerintem az első Shrek elment, a második nagyon jó lett, a harmadik viszont tényleg nem volt már olyan jó (főleg a második után)

Nekem csak az a bajom ezzel a párhuzamos világgal, hogy a "Shrek" elvileg gyerekeknek készül (Nem?). És nem vagyok benne biztos, hogy egy kisgyerek mondjuk megérti-e ezt az alternatív valóság dolgot. (Persze nyilván úgy próbálják megoldani, hogy érthető legyen mindenkinek.)

Brekicc 2009.12.20. 09:36:05

@Spawn85: De hát a másodikban nem történt semmi. Olyan unalmas volt hogy az valami szégyen.

Spawn85 2009.12.20. 15:08:17

@Brekicc: "De hát a másodikban nem történt semmi. Olyan unalmas volt hogy az valami szégyen."

Én a harmadikra mondtam valami hasonlót. A másodikat viszont végigröhögtem.
süti beállítások módosítása