Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Hamarosan jönnek a Wanted 2 fejlemények

2010.01.11. 10:17 koimbra 5 komment

A Wanted után azonnal szóba hozták a folytatást, Timur Bekmambetov elárulta, hogy nagyon szívesen megrendezné a második részt és James McAvoy ismét eljátszhatja a főszerepet. Később Bekmambetov arról beszélt, hogy szeretné, ha Angelina Jolie-t viszontláthatnánk és már ki is találta, hogy miképp lehetne visszahozni a történetbe. Azonban hónapok óta nem hallottunk semmit a sequelről, McAvoy némi reményt töltött a rajongókba, a színész a The Last Station promóciója alatt beszélt arról,  Bekmambetov Szilveszterkor közölte vele, hogy két héten belül tud majd adni néhány információt a filmmel kapcsolatban.

"Timur felhívott 31-én, pont mielőtt az óra elütötte az éjfélt, majd kijelentette: "Két hét múlva ismé felhívlak és akkor már talán többet tudok neked mondani a Wanted 2-ről" - mondta McAvoy

Címkék: miújság sequel képregényből film wanted 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr51663137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2010.01.11. 15:09:31

Mindenki szereti Jolie-et, de azért ezt nem kéne erőletni. Nem lenne jó egy cikis visszatérés, h: "Igazoból nem haltam meg, csak tettettem az egészet!"

Rolee83 2010.01.11. 15:14:49

Szerintem majd csak visszaemlékezésekben lesz látható!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.01.11. 15:24:32

@Rolee83: Olvastam én már olyat is, hogy beleteszik a gyógyítómedencébe, aztán hopp...:D

pepo05 2010.01.11. 15:41:44

Azt bírom a legjobban, hogy a képregénynek sosem volt folytatása...
Rendben, pénzéhség meg minden, folytassák csak, engem nem érdekel különösebben, csak a Wanted márkanév felhasználása kicsit igazságtalan.

Spawn85 2010.01.11. 19:40:15

@pepo05: Ha a képregénynek nem is volt folytatása, a film úgyis annyira eltért tőle, hogy ez az "apróság" talán már nem oszt, nem szoroz...
süti beállítások módosítása