Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

MegaPiranha - Az Asylum sem tétlenkedik

2010.01.19. 10:54 koimbra 11 komment

Január 26-án jelenik meg az üzletekben (Amerikában) a Sherlock Holmes, de nem a mozikban futó változat, hanem az Asylum cég verziója, tehát vigyázat, vigyázat. Ezen kívül gőzerővel ügyködnek a MegaPiranha horroron is, ugye felesleges mondanom, hogy az Alexandre Aja által rendezett filmhez semmi köze nem lesz, csupán annak népszerűségét meglovagolva próbálnak némi plusz bevételhez jutni. Ezúttal kicsit mellélőttek, mivel a moziverzió premierjét áprilisról augusztusra tették, az Asylum pedig április végén jelenteti meg saját művét. Néhány képet láthattok alább a filmből, azért érdemes megnézni azt a piranhát, nem sokat vesződhettek vele.

Címkék: koppintás képben

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr701684196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igenytelen_allat 2010.01.19. 11:29:09

Ezek alapján adja a szintet amit várni lehetett. SZ*R.

Tipca 2010.01.19. 14:00:46

A pasi az összes képen ugyanolyan képet vág - még azon is, amin csókhoz készülnek. Ehhez azért már kell tehetség. XD

ocse1917 2010.01.19. 14:57:59

én várom. nagyon jól lehet tanulni az Asylum filmek mellett.

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2010.01.19. 15:11:33

én egyre jobban szeretem az asylumot. igaz, hogy szart gyártanak, de legalább bevallják, nem mint a hollywoodi stúdiók többsége :)

egy kis b-trancsír minimál költségvetéssel meg legalább olyan vicces, mint egy jobb a-kategóriás vígjáték :)

Alex Mahone 2010.01.19. 15:26:07

Azta, milyen fantasztikus fogazata van a dögöknek :| Gondolom, ferde százas szögekből van. Egyébként, ragyogóan néz ki.

ocse1917 2010.01.19. 17:09:06

túl nagy kérés lenne hogy a blogon megjelenjenek Asylum filmek kritikái? mivel már sokat láttam és szeretem ezt a "műfajt" szívesen olvasnák róluk.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.01.19. 17:49:53

@ocse1917: Én nem bírok végignézni egy Asylum filmet. Talán a Transmorpherst láttam csak végig, de azt is csak azért, mert végigvigyorogtam meg nagyokat röhögtem közbe.

Elanor_ 2010.01.19. 19:32:44

én a múltkor tök véletlenül futottam bele egy Asylum-filmbe (ismerős nézte és én már csak in medias res érkeztem). de ettől függetlenül, a főcím elmulasztása ellenére láttam azonnal, h mivel van dolgunk. :) 15 perc kínszenvedés után lelövettem.

monday 2010.01.19. 21:33:44

Az ilyen piranha-féle filmeknek semmi, de semmi értelmük az égvilágon (a nyilvánvaló haszonlesést leszámítva). Idióta torzhalakkal idegelik halálra az embereket, aztán a környezetvédők majd jól ellenkampányolnak, hogy 'Stop killing piranhas!' - na ekkor szólnak közbe a "Brit Tudósok", akik szerint az amazonasi piranhák háromszor gyakrabban szexelnek, mint a véznaujjú makik, az underwatertimes olvasói meg majd egymást anyázzák, hogy most akkor az embereké-e a folyó, vagy a halaké.

Ja, és ennek a hohoho-horgásznak csodálatos a bicepsze, biztos a százasszögfogú halak is odavannak érte.

Röhej.

2010.01.20. 18:50:34

Ezek már anyahajót is esznek? :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.01.20. 21:43:50

@Bru: Hát az Asylum egyik filmjében egy óriáscápa kettéharapott egy repülőt, úgy hogy az fenn szállt a fellegeket felett.
süti beállítások módosítása