Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Murray szellem lesz a Szellemirtók 3-ban

2010.02.08. 10:25 koimbra 6 komment

Sokan sokfélét mondtak már a Szellemirtok 3-mal kapcsolatban, mégis talán Sigourney Weaver kijelentése volt a legérdekesebb, aki egy interjú alatt elárulta a riporternek, hogy Bill Murray szellemként fog visszatérni a folytatásban, később Ivan Reitmant is megkérdezték ezzel kapcsolatban, de sokat nem mondott a filmmel kapcsolatban, de az kiderült, hogy ő fogja rendezni.

Azt tudjuk, hogy Bill Murray-nek nem fűlik a foga a harmadik részhez, egy jó forgatókönyv után epekedik, mindenesetre az ő szájából hangoztak el nemrég a következő szavak: "Azt mondtam a többieknek 'Benne vagyok, ha rögtön az elején kinyírtok' Nos, így szellemként leszek jelen a filmben"

Az eredeti gárda mentorként fog feltűnni a harmadik felvonásban és egy teljesen új csapat fog kísértetekre és szellemekre vadászni.

Címkék: franchise miújság sequel szellemirtók 3

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr481738597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.02.08. 13:14:45

Szeretem Bill-t, hatalmas arc. :D

Shyllard 2010.02.08. 15:31:48

A Zombieland-ben is nagy arc volt! Remélem tényleg kinyírják, mert jó lenne szellemként szerintem :)

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.02.08. 15:58:44

@Shyllard: jaja, ott is állati jó volt. :D
Bár én azon lepődtem meg, hogy a Call Of Dutyban ő Captain Price hangja...

Shyllard 2010.02.08. 16:57:39

@Armida: Hát én ezt eddig nem is tudtam :)

nothing_fancy 2010.02.08. 18:58:09

"Honnan jött? ...eredetileg..." :-D

nyuszisz 2010.02.08. 20:00:19

BM nagyon jó fej a filmekben :)
süti beállítások módosítása