Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Új előzetes Az utolsó léghajlítónak

2010.02.10. 20:58 koimbra 12 komment

A Nickelodeon csatornán meg az Avatar - The Last Airbender, még a munkálatok kezdetén Avatarnak nevezték a készülő filmet, ám ezt később lecserélték (szerintem nem kell magyarázni, hogy miért). A rendezői székben M. Night Shyamalan tevékenykedett és úgy tűnik a legakciódúsabb művét fogja összehozni. A történet szerint a Tűz, Víz, Föld, Levegő nemzetségei háborúban állnak, de eljön az a személy, aki képes békét teremteni a világban. Itthon július 22-én mutatják be.

Címkék: fantasyelőzetes the last trailer airbender

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr921747637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

speedle 2010.02.10. 21:08:59

már nagyon várom. jó lesz ez:D jip-jip!

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.02.10. 21:43:01

@speedle: Jip-jip! (tényleg, kíváncsi leszek hogy oldják meg Appát) :)

speedle 2010.02.10. 21:54:17

@Armida: a superbowl-os trailer-ben benne volt:D vhol asszem a 9. ms környékén fent a bal sarokban tevékenykedik. jip-jip!

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.02.10. 22:42:33

@speedle: Láttam egy pillanatra, nagyon köszi! :D
Jip-jip!

nick_ · http://symbolic.hu 2010.02.11. 04:01:19

Nagyon nem várom...

Ez a fantasy nagyon nem jön be M. Night bácsinál, maradt volna az "igazi" sztoriknál... (nekem a hatodik érzék, a falu és a jelek is nagyon bejöttek), a lány a vízben akkora fos volt, hogy már nem is emlékszem rá... :D

Utolsó filmjét meg nem is láttam... Nem is akartam. Talán összekaphatná magát az ipse és ülhetne többet egy sztorin, filmen, forgatókönyvön és akkor nem "gyártana le" egyre gagyibbakat...

Nem kell feltétlen minden évben filmmel kijönni...

Rolee83 2010.02.11. 09:05:30

Ennek a rendezőnek az összes filmje szar... Nem tudom ez milyen lesz!

isengard 2010.02.11. 09:07:27

Nem minden évben,hanem minden második évben jön ki egy filmel...Szerintem jó filmeket készit...és remélem hogy az a film is nagy siker lesz...vagy ha nem akkor nem birja elkésziteni a másik két filmet.(Mivel hogy 3 részből áll)
:):):):):):):):):):):):):)

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2010.02.11. 09:50:32

@Rolee83: hatodik érzéket vagy sebezhetetlent láttad? minden filmje szar? max. szerinted :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.02.11. 10:21:36

A Jelek és a Sebezhetetlen volt a legjobb szerintem. Én a Hatodik érzéket untam, a vége viszont tizes:)Itt volt egy szavazás, hogy melyik volt a legjobbja
filmdroid.blog.hu/2009/10/20/szerinted_melyik_film_m_night_shyamalan_legjobbja

Spawn85 2010.02.11. 15:30:06

A "Jelek" és a "Sebezhetetlen" szerintem is nagyon jók voltak. Én a "Hatodik érzék"-et nem láttam még elejétől végéig, azt azért tudom, hogy mi a film végi poén. :)
Szerintem "A Falu", meg a "Lány a vízben" is elment, ami nekem annyira nem jött be, az "Az Esemény".

tjunior 2010.02.11. 17:55:37

Shyamalan egy filmes rendező, ez az egy film pedig a Hatodik érzék, még volt egy felvillanása a Jelek, de az összes többi? max. közepes, a Lány a vízben-t nem láttam igaz, viszont az utolsó filmje Az esemény, az egy kataszrtófa. Ez a trailer sem hozott lázba, semmi olyan nincs benne amit már ne lehetett volna ezerszer látni máshol. Szolid bukást érzek.

Shyllard 2010.02.11. 18:14:56

Én bírom Shyamalan-t, és nekem valamiért pont Az esemény a kedvencem tőle, meg a Jelek. De az összes filmje jó, A falu is ütött rendesen. Viszont ez a film elég gagyinak tűnik, nem hozott túlságosan lázba...
süti beállítások módosítása