Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Egy kedvenc: Dakota Fanning

2010.03.01. 10:27 KRizzta 6 komment

16 éves lett a múlt héten, vagyis pontosan 2010. február 24-én. Mégis öreg rókának számít a filmiparban, temérdek film fűződik a nevéhez, dolgozott igazi nagy színészekkel.

Emlékszem, amikor először láttam filmben - a 2003-as Nagydumás kiscsajokban/Uptown girlsben - nem gondoltam, hogy sokra viszi. Inkább csúnyácskának tartottam, habár jól hozta a hisztis kislányt, de hát ki nem tud 9 évesen élethűen hisztizni...;-)

Amiket láttam még vele: nagyon színes, gyagyás, de aranyos a szintén 2003-as A Macska-Le a kalappal!/The cat in the hat című film, elment, a lányomnak jobban tetszett.    A 2004-es Tűzben edzett férfi/Man on fire Denzel Washingtonnal, az nagyon tetszett, neki is a forgatás, elmondása szerint imádott Washington "bácsival" együtt dolgozni, alig várta, hogy láthassa, szerinte az egyik legjobb színész a világon - mond valamit.;)   A 2005-ös Bújócska/Hide and seek-ben Robert De Niroval játszott, nekem ez is tetszett. Ugyancsak 2005-ös a Világok harca/World of war, Tom Cruise-al, vele is összehaverkodtak, a 11-ik szülinapjára mobiltelefont kapott a szcientológustól.   Lányom egyik kedvence, tehát egyszer nekem is meg kellett néznem a Lilo és Stitch 2-őt, ebben ő volt Lilo hangja, szintén 2005-ös alkotás.   Láttuk a 2006-os Malac a pácban-ban/Charlotte's web címűben is, cuki kis filmecske volt.   Újabb gyöngyszem a játékai között A méhek titkos élete/The secret life of bees, 2008-as dráma a javából, remek gárdával, három dívával, Queen Latifah, Alicia Keys, Jennifer Hudson voltak a fogadott nővérei, Paul Bettany az érzéketlen apja.  Coraline-nak is ő adta a hangját, az egyik legjobb animációs film szerintem, de a félős 7 évesemnek még nem mutattam meg.  A Coraline egyik érdekessége, hogy 2005-ben kezdték el, de csak 2009-ben mutatták be.  Megnéztem az Újholdat, csak miatta, meg a vámpírfőnök Michael Sheen miatt.  Twilight fanok bocsi, de Dakota 5 perce erősebb volt, mint Kristen Stewart a két teljes részben.  Remélem a harmadik részben több szerepet kap majd. Szerintem sokkal jobban megérdemelné az elismerést, mint az Alkonyat-üdvöske... De ez egy másik történet...

Filmjei amiket nem láttam még, de szeretném megnézni: a 2005-ös Nine lives, a 2007-es Hounddog,  a 2008-as Fragments, nem akartam, de megnézem a 2009-es Push-t is miatta, és mindjárt itt a 2010-es The runaways, amiben megint Kristen Stewarttal játszik együtt. Ja, van egy rövidfilm is, a Cutlass, amit Kate Hudson írt és rendezett, még 2007-ben. Valamiért kimaradt a 2001-es I Am Sam/Nevem:Sam is, amiben Sean Penn-el játszik, már itt jelölték több díjra(pl.:SAG) is a legjobb női mellékszereplő kategóriában, a Broadcast Film Critics Association Award-on nyert is, de olyan kicsi volt még, hogy nem érte fel a mikrofont és a díjat átadó Orlando Bloomnak kellett felemelnie, hogy meg tudja köszönni!:D

Egyáltalán nem tűnik elszálltnak, beképzeltnek, szerintem még sok van benne, kíváncsi leszek meddig szárnyal a csillaga. Szeret kötni, kötött már sálat többek között Tom Cruisenak, Steven Spielbergnek, Robert De Nironak, Denzel Washingtonnak, Tim Robbinsnak, Oprahnak. Nagyon tetszik, hogy civilben, smink nélkül tényleg sima kamaszlánynak néz ki, ami nem baj, ha megnézzük itthon a 16 éveseket reggelente, full sminkben, puccosan (ami nem feltétlenül jelenti a szépet, ízléseset). De minimál sminkkel kivirul, gyönyörű és akkor sem akar többnek kinézni, mint amennyi.

 

Címkék: dakota fanning egy kedvenc

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr301799163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2010.03.01. 13:38:36

Mindig reméltem, hogy nem úgy végzi, mint a legtöbb gyerekszínész, de szerencsére jó látni, hogy nem kell félteni őt.

Nagyszerű tehetség, simán kinézem belőle, hogy egy aranyozott szobrocska tulajdonosa lesz majd

FayeFaye 2010.03.01. 14:08:22

Nekem a gyerekszinesz-lanyokrol mindig az a zsenialis es nevtelen casting director jut eszembe, aki a tejfogu gyerekcsiraban meglatja azt, hogy ebbol tiz ev mulva olyan gyonyoru no lesz, akivel el lehet adni a Chanelt vagy Burberryt.

Shyllard 2010.03.01. 19:09:26

Van tehetsége, nekem nagy kedvencem és a New Moon tényleg csak az ő része miatt volt jó (ááá kicsit többet nézett volna csúnyán Edward-ra és végre megdöglött volna a "vámpírkoma")

sjbee 2010.03.02. 00:43:54

Minden filmben kiváló, ráadásul nagyon aranyos csaj. Az Orlando Bloom-os kép haláli :)

arob 2010.03.02. 12:20:27

Negyedik típusú emberrablások sorozatban is nagyon toppon volt!
süti beállítások módosítása