Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Új Perzsia hercege előzetes

2010.03.02. 11:45 koimbra 7 komment

Új Perzsia hercege előzetes látott napvilágot, Jake Gyllenhall játssza Dastant, Tamina hercegnőt pedig Gemma Arterton formálja meg, rajtuk múlik a világ sorsa, ugyanis egy gonosz nemes az Idő Homokja segítségével át akarja venni a hatalmat a világ felett.  Jerry Bruckheimber Mike Newellre bízta a rendezői teendőket.

Címkék: trailer prince of persia kalandelőzetes játékből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr881802432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2010.03.02. 15:59:45

Még mindig nem tudom megszokni a magyar címét. Pedig ezúttal jól fordítottak. Mindenesetre én rühellem a játékot, remélem a film azért jó lesz.

Alex Mahone 2010.03.02. 16:31:22

Nekem eddig tetszik, bár a(z egyébként fos) Max Payne trailere is elég jó volt. 2:15-től pedig én beleláttam az iróniát, mintha játékok filmre adaptálásáról beszélnének :)

Shyllard 2010.03.02. 18:19:07

@Alex Mahone: Hát nemtudom, szerintem egy-két szótól még nem beszélnek arról :)

Alex Mahone 2010.03.02. 19:07:44

Gondolom, de én akkor is arra asszociáltam először :)

icevox 2010.03.02. 22:38:42

Nem tűnik rossznak, de ez a szöveg a végén hát jajj, de csodálatos XD(alig sablonos)
süti beállítások módosítása