Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Új The Losers poszter

2010.03.09. 10:45 koimbra 3 komment

A Warner egy új The Losers posztert tett közzé, ezt alább szemügyre is vehetitek. Egy kommandós csapat áll a sztori középpontjában, akiket a megbízójuk átver és magukra hagy a bajban. A tagok túlélik, újraszerveződnek és visszavágnak. A producerek között ott találjuk Joel Silver és Akiva Goldsman nevét is. Amerikában április 23-án kerül a mozikba, előzetes erre látható. Sylvain White a DC-Vertigo képregénye alapján készíthette el az akciófilmet, előtte Tim Story neve keringett a produkció körül.

Címkék: poszter the losers

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr811823482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2010.03.09. 17:33:04

Nem szokásom filmrendezőket leszólni (mert hát ki vagyok én, hogy megtegyem?), de amit Tim Story produkált az Amerikai Taxi-val, majd utána a két Fantasztikus Négyes-el, én valahogy örülök, hogy végül is nem ő rendezte ezt. (Mert, ha jól értelmeztem a post-ot, akkor nem ő rendezte. :) )

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.03.09. 17:37:17

@Spawn85: Az Amerikai Taxi egy nulla volt valóban, de a Fantasztikus 4-es tetszett. White művei közül viszont egyik sem jött be

Spawn85 2010.03.10. 00:44:02

@koimbra: Na ja, az vitathatatlan, hogy az "Amerikai Taxi"-hoz képest a "Fantasztikus Négyes"-ek jobbak lettek. De még így is sokkal többet ki lehetett volna belőlük hozni. Szerintem nem véletlen, hogy újra fel akarják dolgozni. De végül is én is egész jól elvoltam a két F4 filmmel, bár igaz, hogy sokat lendített a dolgon, hogy Jessica Alba játszott bennük. :)

Viszont Sylvain White filmjei közül szerintem egyet sem láttam. (Bár a "Stomp the Yard" nagyon ismerősen hangzik, úgyhogy lehet, hogy azt mégis. Az "I'll Always Know What Did You Last Summer" pedig tuti, hogy megvan valahol DVD-n, de biztos, hogy nem láttam még.)
süti beállítások módosítása