Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ne hagyd elaludni a szerencsétlen Elm utcai tinit

2010.03.16. 21:34 koimbra 5 komment

Nem kell már sokat aludni (vagy inkább ébren lenni?) az új Rémálom az Elm utcában horrorfilmig, ennek örömére a Warner előrukkolt egy játékkal, amelyben ébren kell tartani egy tinit. Itathatsz vele kávét, energiatalt, elviheted zuhanyozni, bekapcsolhatod a tévét (elárulom, nem lesz semmi érdekes) vagy azt is választhatod, hogy vágja meg magát, így legalább nem fog szunyálni. Én 4 pec 45 másodpercig bírtam, aztán elaludt a csaj, sajnos addig elhasználtam a lehetőségeimet. Kattins a képre és eljutsz a játékhoz.

Címkék: a nightmare on the elm street

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr671845506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2010.03.16. 22:39:00

Miután rájöttem, h a zzz-től elalszik és nem zenét halgat, kibírtam 3 perc 53 másodpercig :D

élien 2010.03.17. 07:27:49

Hát, én nagyon béna vagyok, de nem jutottam el a játékig. Mit nem vettem észre?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.03.17. 10:10:25

@élien: A linknek egyenesen a játékhoz kellett volna vinnie. Nem tudom mi történt, de most nincs ott, tegnap este még fenn volt (vagy tán csak esténként elérhető?::))

élien 2010.03.17. 10:21:59

@koimbra: Akkor mégse én vagyok a béna, pff, megnyugodtam:)
Este újrapróbálom:))

gunsmoke (törölt) 2010.03.17. 16:27:17

Pár nyárral ezelőtt elkezdtem ledarálni az eredeti Rémálom sorozatot. A 4-dik vagy 5-dik résznél abba kellett hagynom, mert egy idő után már én sem mertem elaludni. Pedig egyáltalán nem volt félelmetes és a részek színvonala is gyorsan esett, de hát Freddy-t nem lehet olyan könnyen elfelejteni.
süti beállítások módosítása