Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Malkovich és McDormand a Transformers 3-ban.

2010.03.22. 19:48 koimbra 38 komment

Michael Bay régen nem írt már a honlapjára, de nemrég feldobott rá néhány sort és megosztotta a Transformers rajongóival, hogy kik fognak szerepelni a franchise harmadik részében.

„Hali, sok idő eltelt azóta, mióta nem írtam,  kicsit elfoglalt voltam. A Transformers 3 előkészületei elég jól zajlanak, Los Angelesben, Chicagoban, Washingtonban, Floridában, Texasban, Afrikában, Moszkvában és Kínában is forgatni fogunk. Tehetség fronton is jól állunk, nemrég nyertük meg Frances McDormandot, John Malkovichot a filmhez. Mindig is szerettem volna ezekkel a csodálatos színészekkel forgatni. Szintén megszereztük Ken Jeongot, ő az a szupervicces színész a Másnaposokból, aki a csomagtartóból kerül elő és a Felkoppintva vígjátékban a doktort játszotta.” - írta Bay, majd hozzátette, hogy egy hónapon belül megkezdődik a forgatás és az egyik új Autobot majd a Ferrari 458 Italia formát fogja felölteni.

McDormand a hírszerzés fejesét fogja eljátszani, Malkovich pedig Shia LaBeouf karakterének a munkaadóját formálja meg.

 

 

Címkék: transformers franchise miújság sequel transformers 3

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr901860456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2010.03.22. 19:55:56

Malkovich adta már a nevét pár borzalomhoz, de itt már remény sincs rá, hogy ez egy jó film lesz... McDormand-ról már ne is beszéljünk... :(

matthew01 2010.03.22. 20:25:04

Koimbra Te naponta látogatod Bay oldalát?
ezt most írta

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.03.22. 21:08:59

@matthew01: Én nem, de a külföldi mozis oldalak írói közül van, aki igen:)

Dejdő 2010.03.22. 21:49:15

Malkovic most alázta meg totálra! Ilyen színész ne vállaljon egy ilyen semmilyen gyenge fosban szerepet!

thehandsomest (törölt) 2010.03.22. 21:50:11

Egy Ferrarit nem lehet ennyire megalázni kérem. Ez már mindennek az alja. Hüpp-hüpp...

szabiaki (törölt) 2010.03.22. 21:50:33

A Con Air nem Bay film volt?
Abban is volt John Malkovich.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.03.22. 21:54:14

A komoly színészek olykor tesznek kitérőt a popcorn filmek világába. Nekem az első Transformers teljesen bejött, a másodikban már több dolog volt zavaró.

@szabiaki: Nem, azt Simon West rendezte. De Malkovich ellen akkor szerintem nem volt kifogása senkinek.

a8zoli 2010.03.22. 22:30:16

frances macdormand eggyetlen jó filmje a fargo a többiben mintha max statisztálna a darkmanben se volt marha sok villanása. malkovich más tészta neki azért voltak szép lövései nekem mindig is cyrus the virus a con airből a legjobban teccet a munkái közül. arra is igazáből a kállóy molnár péter szinkron tette fel az i re a pontot angoloul tré. ugyhogy ezekkel én vegyesen vagyok van egy tökmindeggy minek van benne és van egy olyan ember aki brillírozhat akár. sztem malkovich hogy nem jött össze a pókember téma lehet hogy most komolyan odateszi magát. de ha megin gyermeteg sztori lesz mint a kettesben akkor tökmindeggy mien színészek vannak. sztem a ferrari az csak előfutára soksok eu verdának amik újjak illetve cserék lesznek ugyanis a GM-nek kissebb gondja is nagyobb mint ez a támogatás a filmnek már a másodikra is nehezen bólintottak rá az elsőhöz egész kampánykörítést adtak a ketteshez nem... pl ugy volt hogy a szétvágott R8-as helyett lambo reventon lesz de sztem mikor a concept art 3D-t bemutatták a lambósoknak levették a cipőjuket mint brezsnyev és ütötték az asztalt hogy azonnal szedjék ki az autójukat onnan (bónsz lemezen még ott van aztán lett az R8)
nem lennék meglepve ha szinte mindent kicserélnének nagyrészét biztos és eu vagy akár japó verdákkal raknák tele. aki ad esetleg pézt....

Herr Flick 2010.03.22. 22:41:19

Namost... "honlapára" vagy "honlapjára?" :)

Malkovich sajnos már szerepelt olyan filmekben amit elkészíteni is kár volt. Pl Mutáns krónikák legutóbb

Mivel itt a film is egy rakás szar lesz... a legjobb színészi játékkal sem teheti akárcsak nézhetővé sem.

Sajnos...

fbal 2010.03.22. 22:52:14

majd rappel egy jó nagyot a robotokkal. És akkor a sok 8 éves majd jó nagyokat nevet, én meg visszakérem a jegyem árát.

Herr Flick 2010.03.22. 23:10:20

ne mondj ilyet... az olyan mulatságos lesz mint a csuda. :)

Ne légy már ilyen pesszimista...

BKV - Önnek megyünk 2010.03.22. 23:21:07

a penz beszel az erosebb kutya meg baszik

ennyi

Herr Flick 2010.03.22. 23:27:44

aha... meg jobb ma egy veréb mint holnap egy túzok.

de ez hogy jött ide? :)

TheQuestion 2010.03.22. 23:32:28

Kettest se mertem már megnézni. Utolsó kibírható filmje talán az Island volt, de az is inkább a track miatt.

konyvelomo 2010.03.22. 23:42:10

A utolsó nézős-robotos film a Robocop 1-2-3. Szerintem. ;)

Malkovichnak meg kellhet a pénz, de nagyon.

Herr Flick 2010.03.22. 23:48:57

A robocop 3 ? Az is rettenet volt.

Az első 2 ...azok faszántosak voltak még :)

MirmiX 2010.03.23. 01:13:34

"Szupervicces színész a másnaposokbol!"
Jah az az a film amit végigültem fapofával oylan kurva vicces volt?....
Egy jobarátok rész viccesebb mint az a fos

Spawn85 2010.03.23. 01:55:01

@MirmiX: Szerinted fos volt, más szerint meg nem. Más szerint meg valószínű az fos, ami szerinted nem. Ez van. Mindenkinek más tetszik.

Amúgy ilyet még nem nagyon írt senki (csak azt, hogy tuti kalap szar lesz ez is), de én kíváncsian várom a Transformers 3-at. Az első rész tetszett, a második már kevésbé, de biztos, hogy megnézem majd ezt is.
(Ilyenkor szokott az jönni, hogy nem értek a filmekhez, úgyhogy már előre szólok, hogy nem is mondtam, hogy igen. :) )

(not_just_my)_one_and_only_rule 2010.03.23. 02:27:36

"Szintén megszereztük Ken Jeongot, ő az a szupervicces színész a Másnaposokból, aki a csomagtartóból kerül elő és a Felkoppintva vígjátékban a doktort játszotta"

Uhh, hát nem ismerem a csókát, a filmet sem láttam. De igazából nem tök mindegy? Szupervicces vs. Transformers? (néma csönd)

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2010.03.23. 07:24:26

a Másnaposokban egyedül a kínai fószer volt baromira idegesítő, szóval az is kiderült ebből a nyilatkozatból, hogy Bay-nek nincs túl jó humorérzéke.

bár ezt eddig is tudtuk, hisz ott a TF2. én nem várom a filmet, de nagy valószínűséggel megnézem, hiába volt rakás szar a második rész.

snakekiller23 2010.03.23. 08:08:53

Michael Bay filmbe nem értem minek kellenek a színészek Megan Foxon kívül, inkább vegyenek fel valakit aki tud vágni-rendezni, hogy követni is lehessen mit is látunk éppen csillió dollárból.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2010.03.23. 08:17:07

én még egyik TF-et se láttam, de Malkovich-ot bírom, akármilyen szar filmben is játszik, színészként nagyon jól hozza az összes szerepét.

Rolee83 2010.03.23. 08:20:07

Szép ez a Ferrari! Reméljük nagyobb szerepet kap majd, nem mint a 2-ben az R8...

Parajpuding 2010.03.23. 08:31:24

A Transformers filmekben egyetlen értékelhető a látvány és számítógépes technika. Semmi másról nem is szól. Történet, színészi játék stb. gyakorlatilag nulla. Najó, J. Turturro szórakoztató.
Tulajdonképpen minek egyáltalán bele színész?

Nádasi Balázs 2010.03.23. 08:47:35

@a8zoli: Frances McDormand nagyon jó volt a Burn After Readingben is!

Michael Idióta Bayről pedig annyit kell tudni kb., mint amennyit szerepelt az Imaginationlandban, a South Parkban: "És akkor minden robban, és bamm, és egy repülő motor és bumm!" kb.

Tájfájter 2010.03.23. 09:06:20

"És akkor minden robban, és bamm, és egy repülő motor és bumm!"

Én csak ezért járok moziba. :-)
Ha valami mély, gondolkodós filmet akarok megnézni akkor azt otthon teszem, vígjátékok dettó.

ts90 · http://veszbejarat.org 2010.03.23. 09:21:26

@Parajpuding: teljesen igazad van, szerintem a hármas rész lesz a 3 közül a leggyengébb...

veszbejarat.org

nem várt fordulat 2010.03.23. 09:33:41

nekem a transformers 1 kifejezetten bejött, pedig keserű méz, mocskos zsaru, szodoma 120 napja, és hasonló remekműveken nevelkedtem. nem kell sznoboskodni.

lehet, hogy a sztori nem egy nagy durranás, de simán el tudom képzelni, hogy Malkovich a játékával úgy fel fogja dobni a filmet, hogy élvezhető lesz egy egyszeri megnézésre. think positive.

nem várt fordulat 2010.03.23. 09:37:08

egyébként pedig... volt egy időszakom, amikor minden este a sziklára aludtam el, ha nem láttam vagy 100* akkor egyszer sem, szinte fejből tudom a szövegét. tele van rendezői hibákkal, a sztori sem egy nagy szám, viszont sean connery és cage feldobta, michael bay volt az is, oszt mégis egy jó film lett.

Llew 2010.03.23. 09:39:01

"McDormand a hírszerzés fejesét fogja eljátszani, Malkovich pedig Shia LaBeouf karakterének a munkaadóját formálja meg."
Ez az infó honnan van, mert Bay bejegyzésében én nem láttam?
Mondjuk, ha igaz akkor az marha rossz hír, mert megint egy olyan filmet kapunk, amiben a valószínűleg a hülye gyerek főnöke is fontosabb lesz, mint a robotok.

Llew 2010.03.23. 09:41:34

@karacsi_maci: azért a TF-hez képest a Sziklának komoly története volt, nem csak a szaladunk lövünk, bum, bum, bum

Deuce Bigalow 2010.03.23. 09:49:36

és mennyi a honlap ára? ;)
amúgy ez xarul hangzik, bár már a 2. rész is röhejes volt kissé...

RobDN 2010.03.23. 10:11:39

Kérlek Michael Bay, hagyd békén a Transformerst! Elég kárt okoztál már. Vagy ha ez nem megy, akkor halj meg légyszíves!
Köszönöm.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.03.23. 10:15:50

@Llew: Ezt már egy másik oldalon olvastam, a slashfilmen.

nem várt fordulat 2010.03.23. 10:25:37

@Llew: hát baromi komoly sztori.
vetarán katonák túszul ejtenek 80 embert az alcatrazban, és tenmillion dollárt követelnek az elesettek családjának, meg magunknak, terroristákkal nem egyezkedünk, dózer az egész, de nem, mert a kis szürke vegyész megment mindenkit, egy 30 éve raboskodó öreg fószerral.

ne röhögtess. ennél a fű alatt-nak is komolyabb sztorija van.

Deuce Bigalow 2010.03.23. 10:39:40

jah a szikla, na abban utáltam meg végképp nicolas cage-et! vagy a fegyencjáratban? már nem is tudom...
ezt a sok xart!

Llew 2010.03.23. 11:20:03

@karacsi_maci: a szövegértés nem nagyon megy igaz? kiemelem a lényeget neked:
a TF-hez képest

a8zoli 2010.03.23. 21:34:47

@Nádasi Balázs: én azt az egész filmet végig untam... csak amikor bradet fejbe lövik ébredtem fel :D
süti beállítások módosítása