Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Megamind előzetes

2010.05.20. 21:03 koimbra 6 komment

A Shrek 4 ezen a hétvégén debütál az amerikai mozikban, ám érkezik idén még egy DreamWorks animációs film. Megamind idegen bolygó szülötte, a planéta pusztulását csak ketten élték túl, ő és Metro Men. Csakhogy míg Megamind gonosz célokra használja fel erejét, addig Metro Men a jó szolgálatába állt. Ám egy nap elhalálozik a jó fiú, Megamind azonban nem érez túl nagy örömet, ezért teremt helyette egy másik figurát, akivel küzdhet, csakhogy a létrehozott alak még nála is gonoszabb és el akarja pusztítani a bolygót. Ezt pedig a teremtője nem hagyhatja és szembeszáll vele. A produkciót Tom McGrath, a Madagaszkár két részének a társ-rendezője készítete.

Címkék: trailer animációelőzetes megamind

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr812019155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elanor_ 2010.05.21. 00:02:58

most láttam a shrek4 előzetesét a robinhúd előtt és vinnyogtam a röhögéstől, azt hittem, ki kell hívni hozzám a mentőket. az a dagadt macska a cukinézéssel, kész.

jajj, viszont ez a megaizé nagyon nem jön be :(

Brekicc 2010.05.21. 01:53:23

Sztem is foss. Egyértelmű Superman koppintás frencsájz nélkül.

izbiz 2010.05.21. 05:29:27

Nekem épp ezért a koppintás miatt jönne be, ha jó lenne, és remélem jó is lesz, csak sajnos eddig nem tűnik annak:(.

Valami bitang unalmas a karakterdizájn, megint. A Szörnyek az űrlények ellent is ez nyírta ki. (persze csak részben)

genghis 2010.05.21. 07:31:48

Ezexerint csak nekem tetszett?
De nekem leglabb a tobbiek helyett is.:D

dingo kapitány · http://dingo.blog.hu/ 2010.05.21. 09:54:05

Nem akarok kötekedni, de a paródia koppintásnak számít é? O.-

Elvis mint Szupermen szerintem tudományos-fantasztikus ötlet.

Ez alapján még egy kicsit érdekel, de lehet hogy igen.

Shyllard 2010.05.22. 08:07:11

Én szakadtam ezen a traileren, úgyhogy számomra várós nagyon. Sztem olyan lesz, mint a Hihetetlen Család, az is nagyon fasza szuperhős-paródia volt :D
süti beállítások módosítása