Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Scott Pilgrim következő előzetese

2010.06.17. 19:54 koimbra 6 komment

Kapott egy új előzetest a Scott Pilgrim vs. the World film, a főhős egy tini, aki nem csajozhat be csak úgy egyszerűen, hogy végre a kiszemelt hölgyeménnyel lehessen, előtte le kell győznie annak 7 gonosz exét. Nem hiába néz ki képregényesen az előzetes, ugyanis a produkció a hasonló című képregény alapján készült.

Címkék: trailer képregényből film scott pilgrim vs the world

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr282089756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.06.17. 20:08:01

Úristen eddig valamiért nem vettem észre, pedig az a jelenet másik előzetesben is benne volt. De mikor a csaj meg a pasi beszélgetnek a buszon, esküszöm a csajnak mélyebb hangja van.

icevox 2010.06.17. 20:25:08

Nekem tetszik bár a Kick assel is így voltam. Amúgy valki megmondaná mi ez a szám, ismerős de nem jövök rá mi ez!

Shyllard 2010.06.17. 21:08:01

Szerintem ez fasza lesz nagyon :)

Tipca 2010.06.17. 21:30:00

Ez annyira elborult, hogya az már fáj! :D Mikor jön ki nálunk?

Dejdő 2010.06.17. 22:35:33

Én is remélem hogy bemutatják! Moziban tuti nem itthon,de legalább DVD-n kényeztessenek már minket!
süti beállítások módosítása