Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Harry Potter és Halál ereklyéi előzetes

2010.06.29. 07:11 koimbra 14 komment

A hatodik  film vége azt sugallta, hogy Harry, Ron és Hermione a következő részben máris nekiered horcruxokat keresni, ám a Halál ereklyéi könyvben csak néhány tucat oldal után kezdenek hozzá a kereséshez. A regényt egyébként két részletben fogják bemutatni, a következő felvonás majd jövőre kerül a mozikba és elvileg a nagy része a Roxfort elleni csatára fog koncentrálni, ám előtte azt nézhetjük meg, hogy Voldemort miképp jut egyre nagyobb hatalomhoz és hogyan veszi át szép lassan az irányítást.  A rendezői székben ismét David Yates ül, aki ebben a franchise-ban egy remek ötödik és egy gyenge hatodik részt tett le eddig az asztalra.

Címkék: trailer könyvből film fantasyelőzetes harry pottwe

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr942117168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dejdő 2010.06.29. 08:11:01

Nagyon várós! Kár hogy vége lesz! Szinte ezen nőttem fel! Már 9 éve az első résznek,nem is tűnt ilyen "réginek" de ahogy látom nagyon durva befejezés lesz:)

Shyllard 2010.06.29. 09:09:07

Nekem eddig a 6. tetszett legjobban (filmben), az 5. pedig legkevésbé. Ez viszont sztem jó lesz, hamár két részben adják le az egészet. De ahogy látom ide bevágtak mindkét részből részleteket, hiszen a végén lévő jelenet sem az 1. part-ban lesz. Amúgy jó kis trailer lett.

_Rorschach_ 2010.06.29. 09:19:42

A remek 5. rész szerintem erős kifejezés, az eredeti tekintetében meg főleg. Véleményem szerint a 3. részig volt jó a sorozat, a 4-től a filmek igen eltértek a regényektől. Ami nem is lenne feltétlenül baj, ha jó a megvalósítás. Írom ezt annak tükrében, hogy nem kedvenceim a fent említett kötetek. Akkor inkább Orvell, vgay Bulgakov. :D

Ooorsi 2010.06.29. 09:26:31

Szerintem akkor nem lenne baj, hogy a filmek eltérnek a könyvtől, ha egy laikus -aki nem olvasta/látta- is értené, hogy miről van szó...

_Rorschach_ 2010.06.29. 09:45:18

@Ooorsi: teljesen igazad van. De így szerintem a sztori laikusnak nem világos.

mr.rogers 2010.06.29. 09:50:05

háát igen főleg a 6-ban voltak olyan részek hogy mi akik nem olvastuk csak néztünk hogy mit miért is tesznek?!
persze a film után a nagyrészét sikerült kitalálnom mert utána mesélték hogy mi maradt ki meg ilyenek és nagyából eltaláltam a dolgokat

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.06.29. 09:57:30

Én csak a hetedik könyvet olvastam. Az ötödik film volt nekem a legjobb, leginkább amiatt a nő miatt, aki átvette Roxfort vezetését. Az utolsó rész már csak egy gyenge romantikus tinifilmhez hasonlított, csak itt volt egy kis varázslás is.

_Rorschach_ 2010.06.29. 10:52:52

@koimbra: ha filmen tetszett Umbridge professzor, akkor ajánlom a könyvet elolvasásra. Regény-alakot ritkán gyűlöl az ember fia ennyire zsigerből. :D

Spawn85 2010.06.29. 13:17:55

@koimbra: Nekem az ötödik könyv volt az első, amit előbb olvastam, mint láttam volna a filmet, így volt egy kis hiányérzetem már ott, hogy mennyi mindent kihagytak.

A hatodikat viszont nagyon elrontották, pedig könyvben az egyik legjobb. De a filmből pont a könyv lényegét hagyták ki szerintem.

Természetesen ettől még kíváncsi vagyok erre is. :)

Amúgy ez a "kettéosztás" most nagyon menő lett, az utolsó Twilight könyvet is két részben filmesítik meg. :)

Alex Mahone 2010.06.29. 19:06:21

@koimbra: ott a pont. A hatodik szerintem is nagyon szar film, remélem, Yates észhez tér, és legalább egy normális filmet csinál, amilyen az első öt is volt - legalábbis nekem. Semmi igazán különleges, csak egy nagy költségvetésű fantasy látványorgia, már-már Fűrész-szintű menetrendszerűséggel. Na jó, talán a harmadik egy kicsit több volt.

Drakeamarth 2010.06.29. 19:23:02

Nekem viszont a hatodik tetszett a legjobban (talán a Cuarón alkotásával egyetemben).

Anak 2010.06.29. 20:04:41

Amíg gondok vannak a Hobbit film körül Smaug átugrott statisztálni kicsinyt Harry Potterékhez?
Kiez, miez a tűzokádó?

Ooorsi 2010.06.29. 22:14:55

@Anak: na arra nagyon kiváncsi leszek még! A gűrűk ura szerintem halál unalmas és borongós volt könyvben, filmben sem lett jobb, persze kultikus meg minden, de a Babó könyv annyival, de annyival élvezetesebb!
Remélem a Szilmarilokat semmilyen hippi producer nem kívánja megfilmesíteni.

Anak 2010.06.30. 08:30:46

@Ooorsi: Én azért a Húrin gyermekeit szívesen megnézném filmvásznon is. Már csak a nem szokványos befejezés végett is.
süti beállítások módosítása