Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Let Me In előzetes - Az Engedj be amerikai változata

2010.07.01. 13:01 koimbra 14 komment

A svéd Engedj be! sokak kedvencévé vált és világszerte nagy népszerűségre tett szert. Természetes tehát, hogy az Álomgyár felfigyelt erre az alkotásra, gyorsan be is szerezték a jogokat és Matt Reeves-t, a Cloverfield rendezőjének a kezébe adták a gyeplőt. Kodi Smit-McPhee Az útban bizonyította színészi tehetségét, ő a főszereplő srácot fogja játszani, aki összebarátkozik a közelben lakó lánnyal, aki nem más, mint egy vámír, a fiatal hölgyeményt a legutóbb a Kick-Assban öldöső Chloe Moretz játssza. Az előzetes alapján megmaradtak a komor hangvételnél és nem próbálták vidámabbá tenni az alapanyagot. Észak-Amerikában október 1-től vetítik.

Címkék: trailer remake könyvből film let me in horrorelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr622123011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dejdő 2010.07.01. 13:08:05

A zene rohadt jó ami megy:) ki tudja mi ez? Amúgy dettó tök ugyanolyan minden:) de talán jobb is hogy nem akartak megváltoztatni semmit és "Amcsivá" tenni! Az eredetit úgysem lehet felülmúlni! De nem olyan rossz ez:) Várós nálam:)

Alex Mahone 2010.07.01. 13:24:52

A zene jó. De Engedj be! from the director of Cloverfield. Hát ezt nagyon nem nekem találták ki :D

Globetrotter2014 2010.07.01. 14:49:06

Az Icon nem a Mel Gibsonék?

mr.rogers 2010.07.01. 14:49:31

a könyv nagyon tetszett, a film meg nem igazán egy csomó minden kimaradt, azért majd megnézem ezt is hát ha ez jobban bejön majd

Big Jack 2010.07.01. 20:22:04

Ezek szerint egyedül vagyok azzal hogy az eredeti film dög unalmas volt?Persze nem azt mondom hogy rossz volt mert 1szer meg lehetett nézni mert szép volt meg minden de azért én nem hiszem hogy felülmúlhatatlan lett volna.Persze ez csak az én véleményem.

Elanor_ 2010.07.01. 21:51:02

@Big Jack: a te véleményed is számít, mindazonáltal azt mondanám, h a nagy számok törvénye alapján (52 ezer ember nem tévedhet ekkorát) egy kimagaslóan jó film volt. lehet, h egyszerűen csak nem a megfelelő időben/életszakaszban talált meg.
a fő ereje szerintem azt volt, h napokig agyal utána az ember, mert rengeteg minden maradt a felszín alatt.

@koimbra, a remake-et nem lehet, h majd másképp fordítják, mint ahogy az angol címen is változtattak?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.07.01. 21:55:48

@Elanor_: De lehet,sőt biztos is, nehogy összezavarodjanak itthon a nézők:)

Alex Mahone 2010.07.02. 20:43:57

@Elanor_: én agyaltam. Azon, hogy mégis mi volt az, amiért képes voltam végignézni a filmet. Egyetlen tippem, hogy olyannyira felhúztam magam rajta, hogy egyszerűen nem bírtam aludni azzal a vérnyomással.

Elanor_ 2010.07.02. 20:48:20

@Alex Mahone: olvastad anno a kritikámat róla, itt a blogon?

Alex Mahone 2010.07.02. 21:11:56

@Elanor_: anno igen. Most megtettem még egyszer. Szerinted az tökéletessé teszi, hogy több, mint két órán át dobálja a kérdéseket, megválaszolatlanul. Szerintem ez mezei pofátlanság egy film részéről. Művészieskedő, vontatott, pofátlan népámítás, ami nekem onnantól fogva undorító is volt, amikor megtudtuk, Eli voltaképpen fiú.

Elanor_ 2010.07.02. 21:59:48

@Alex Mahone: ezt mondtam volna?
az, h a felszín alatt marad vmi, az nem jelenti azt, h megválaszolatlan is marad. csak egy kicsit dolgoni kell rajta. feldolgozni, érted. nem csak bámulni, mint egy idióta popcornmozin, ahol annyi az emésztés, h felböfögöd a diétáskólát.

madárijesztő 2010.07.02. 22:11:50

Eddig nem sokat mutattak, talán majd a következő.

Alex Mahone 2010.07.02. 23:39:24

@Elanor_: ezen a filmen nem gondolkodni kell, hanem kitölteni az űrt, mivel csak a történet felét vitték a vászonra, erre voltak képesek két órában.

nikodémus 2010.07.06. 00:41:06

Az eredeti jó volt. E trailer alapján meg olyan lesz ez a kettő, mint a Brodre/Brothes páros. De persze lehet, hogy tévedek. ;-)
süti beállítások módosítása