Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Néhány fotó a Fast Five forgatásáról

2010.07.14. 21:56 koimbra 10 komment

A kissé gyengén muzsikáló Halálos iram harmadik része után újra visszahozták Paul Walkert, Vin Dieselt, Michelle Rodriguezt és Jordana Brewstert a negyedik felvonásra és a franchise legsikeresebb darabjává vált a film. Természetesen rögtön be is jelentették, hogy lesz még egy rész, amiben Walker és Diesel is játszani fog, nemrég pedig megerősítették, hogy Dwayne Johnson valóban leszerződött, így ő is tövig fogja nyomni a gázpedált. Ezen kívül a második epizód egyik főszereplője, Tyrese Gibsont is megnyerték és ha ez nem lenne elég még Ludacris is visszatér. A forgatás Justin Lin vezényletével elstartolt. Gibson pedig néhány képet kipakolt a twitterjére. A produkciót jövő év június 10-án mutatják be, Dieselt és Walkert egy levakarhatatlan fejvadász fogja üldözni az alkotásban.

Címkék: képben franchise sequel halálos iramban fast five

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr82152171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a8zoli 2010.07.14. 22:31:03

hűűűű ujra lesz tájrizs és lúdakisssz... akik már a kettesbe se kellettek volna... és a kettes se kettett volna.
a 3-4 az jó az etalon akkor is az első marad. pól gukker meg diesel ide vagy oda.

Dejdő 2010.07.14. 22:55:51

Nyugodtan kijelenthetem hogy ez lesz a legtöbbet termelő rész:) Azért az alap mellé szereztek egy rohadt jó arcot:) The Rock" meglessük milyen ebben! Kár hogy Jordana Brewster nem tér vissza,vagy lehagyták a stáblistáról....pedig megnéztem volna a 4.rész végén a szöktetést, és azzal kezdték volna az 5.-et:)

curby (törölt) 2010.07.15. 08:58:31

nagyon örülők hogy the rock és tyrese is benne lesz.az első két rész jó volt a harmadik pocsék a negyedik meg fantasztikus.ez is jó lesz:)

tjunior 2010.07.15. 10:43:42

Hát nem tudom, nekem az első rész is egy közepes akció film volt, még a 2.részt láttam a többi kimaradt. Lehet a 4. részt bepótolom a Japános téma továbbra sem mozgatja meg a fantáziám.

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.07.15. 11:22:18

Én most veszítettem el teljesen a fonalat. Már eddig sem volt egészen tiszta a dolog (gondolok itt a Tokiói Hajszára, mert már nem tudom időben hova tenni a részeket, melyik jön melyik után, bezavart Han karakterbácsi jelenléte, hogy a francba szerepelhetett a legutóbbi részben, mikor Tokióban meghalt, és ha időben előrébb volt, akkor miért láttuk Rodriguezt meghalni, mikor az egy résszel korábban (ami időben később van) még él? Ez nekem magas.

Ja, és Vin Diesel egyre nagyobb. :)

robbie90 2010.07.15. 11:47:45

@Armida:
A tokiói nyilván a negyedik és ezekszerint már az ötödik rész után játszódik. Rodriguezel kapcsolatban nem értem mire gondolsz, mert ő a harmadik részben nem volt.

Egyébként meg nagyon örülök ennek a hírnek. Én azon kevesek közé tartozom, akiknek tetszett a második rész, sőt nekem az eddigi részek közül az a kedvencem. Sokkal lazább mint a többi rész és nincsenek benne olyan nagy drámázások. Tehát én örülök neki, hogy Tyrese Gibson szerepelni fog ebben a részben. A Rock-ot pedig nagyon birom, és ugy néz ki végre kezd visszatérni az akció műfajba.

Brekicc 2010.07.15. 18:28:30

Hát sztem a 4. rész volt a leggyengébb az összes közül. Volt benne 1-2 jó akciójelenet, de többnyire uncsi lett.

Természetesen ettől függetlenül várom az 5. részt, mert azért csalódnom nem kellett még sosem a szériában.

Talán az egésznek a nagy vesztese a Lucas Black, mert őt nem tudják bevinni a sztoriba, mivel ez a belépése előtt játszódik még mindig. Pedig a 3. részben jól adta a laza fehér gyereket.

Rolee83 2010.07.16. 06:26:28

A 4. rész nekem sem tetszett, hiába isteníti mindenki!!

stars7726 2010.07.31. 19:19:47

mindegyik rész jó volt.
süti beállítások módosítása