Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Tükrök 2 előzetese

2010.07.21. 12:15 koimbra 4 komment

2 évvel ezelőtt a Tükrök (Mirrors) 35 millió dolláros költségvetés mellett 77 millió dollárt hozott világszerte a mozikban. A Fox nem volt teljesen elégedett, de a második részre engedélyt adott, ezt azonban már csak DVD-n adják ki. Kiefer Sutherland nem tér vissza és Alexandre Aja sem tevékenykedett a rendezői poszton. A folytatás ledirigálását Victor Garciára, a Visszatérés a Kísértet-hegyre alkotójára bízták.  A történet középpontjában egy Max Matheson nevű fickó áll, aki magát okolja egy autóbalesetben elhunyt felesége haláláért. Matheson éjjeliőri állást vállal apja üzletében. Miután az ottani dolgozók hátborzongató és szörnyű módon elhaláloznak, Max egy rejtélyes fiatal nőt vél felfedezni a bolt összes tükrében, akivel kétségbeesetten próbálja felvenni a kapcsolatot. Max attól fél, hogy megbolondult és hogy ő lesz a következő áldozat. A főbb szerepekben Nick Stahl (nem sokra vitte a Terminator 3 után), William Katt, Emmanuelle Vaugier, Lawrence Turner, Stephanie Honore, Christy Carlson Romano lesznek láthatóak.


Mirrors 2 - Trailer
Uploaded by dreadcentral. - Full seasons and entire episodes online.

Címkék: trailer mirrors mirrors 2 horrorelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr732165851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolee83 2010.07.21. 12:28:09

Az első részben én pozitívan csalódtam! Ez biztos nem hozza azt a szintet!

Spawn85 2010.07.21. 14:03:24

Az első rész nekem bejött, de az ilyen "direct to DVD"-s folytatások nem szokták hozni az első rész szintjét. (Legalábbis kevés ellenpéldát tudok. Mondjuk a "Fehér Zaj" DVD-s folytatása Nathan Fillion és Katee Sackhoff főszereplésével egész nézhető lett.)

evergreen976 2010.07.21. 17:16:44

...én Kiefer miatt néztem meg a Tükrök című alkotást , amelyet mindezidáig 2x láttam , közepesnek ítélem , még legalább 2x (talán) meg akarom majd nézni...

...de ezt a 2. részt komolyan nem értem minek gyártották le...(na jó , értem én...pénz miatt)
...szal' köszi az infót , de ezt kihagyom.

a8zoli 2010.07.21. 18:03:36

majd 1x ha hbo vagy dvd "elérhetőbe" lesz. az első sztem télleg jó volt , ugy hogy semmit se vártam tőle.
süti beállítások módosítása