Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Egy kép a Let Me Inből

2010.07.21. 10:41 koimbra 5 komment

Az Álomgyárnak eszébe sem jutott volna megcsinálni John Ajvide Lindqvist  könyvének a filmváltozatát, ha a svédek változata nem arat nemzetközi sikert. A készítők persze próbálják elhitetni mindenkivel, hogy ők nem a svédek művét, hanem a regényt vették alapul, ezt azért ne higgyük el. A rendezői székben Matt Reeves, a Cloverfield rendezője üldögélt, a két fő karaktert Kodi Smit-McPhee és Chloe Moretz formálja meg.

Címkék: remake képben let me in

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr822165590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr.rogers 2010.07.21. 14:35:08

a kislány nem elég fiús szerintem de azért várom

Tapló Terepjáró · http://taploterep.blog.hu/ 2010.07.21. 15:27:23

a svéd film után meg se merem nézni, az a két gyerek nagyon jó volt

Elanor_ 2010.07.21. 18:40:12

@Tapló Terepjáró: én is sokáig ezt mondtam, de mióta láttam a kiscsajt a Kick-assben meg az 500 nap Summerben, nagyon kíváncsi vagyok rá. :)

mr.rogers 2010.07.21. 20:12:38

nekem a svéd abszolutt nem adta a könyv után sokkal jobbat vártam és kb a fele ki is maradt

gunsmoke (törölt) 2010.07.21. 21:02:14

Az előzetes alapján egy az egyben koppintják az eredeti filmet.

Egyébként Chloe Moretz tényleg nagyon jól játszik. És ahogy az egyik geek mondta a Kick-Ass-ben - Öcsém szerelmes lettem!!! - De hát még csak 12 éves! - Nem baj, tudok várni!:)
süti beállítások módosítása