Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

3 kép a Fűrész 7-ből

2010.07.27. 20:45 koimbra 6 komment

Múlt héten került ki a netre a Fűrész 7 motion postere, aztán a horror első előzetesét is megmutattam, most pedig 3 képet szemrevételezhettek. A legutóbbi felvonás a franchise epizódjai közül a leggyengébben teljesítő rész volt, remélhetőleg azért a hetedik és utolsó rész már szépen fog teljesíteni, hogy méltóképpen búcsúzzon el a Fűrész.

Címkék: fűrész képben franchise sequel fűrész 7

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr772180828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

labigabi 2010.07.27. 21:10:37

Első és harmadik kép ugyanannak tűnik.

Rolee83 2010.07.28. 05:31:58

Szerintem jól fog teljesíteni a 3D miatt!

Fatal Error! System Halted! 2010.07.28. 08:37:52

Csak döglene már meg ez a Hoffmann. Mindig reménykedtem, hogy na most, na most...de nem. Azt hiszem Costas Mandylor "kiemelkedô" játékának hála, rohadtul gyûlölöm ezt a karaktert. A minap láttam egy másik filmben a fickót, és ugyanolyan savanyúan kifejezéstelen pofával hozta a figurát...

Olaf77 2010.08.25. 15:32:31

@Fatal Error! System Halted!: nekem se jön be a stílusa, olyan semmilyen, csak van és kész...

nikoleevil 2010.09.19. 19:30:50

én imádom Mark Hoffman-t :P szerintem kurvajó a karakterét és kurvajól játsza az egészet és tök állat volt a 6. rész végén baszki az durva-kurva jó volt :P és kurvára teccenek a képek :D xDD és Costas Mandylor 4ever ;P
süti beállítások módosítása