Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Resident Evil Afterlife német poszter

2010.07.28. 10:38 koimbra 8 komment

A Resident Evil franchise következő, szám szerint negyedik része szeptemberben kerül a mozikba, természetesen ismét Milla Jovovich fogja irtani a zombikat, mellette Ali Larter, Boris Kodjoe, Wentworth Miller aprítja a csúnya élőholtakat. Alább a német posztert nézheted meg.

Címkék: poszter franchise resident evil sequel resident evil 4

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr532181751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.07.28. 10:45:14

Wentworth Miller legjobb pasi evör, naná, hogy meleg (még mielőtt: ez nem homofób megjegyzés!) . Kedvéért lehet ezt a baromságot megnézem. ;-)

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.07.28. 11:22:24

@Scala: Tényleg meleg? Úgy tudtam sokáig Holly Valance volt a csaja.
A filmet meg várom, bírom ezt a sorozatot. :)

A nép fia 2010.07.28. 11:44:57

Én még egy részt sem láttam. Érdemes nekikezdeni, vagy nem vesztettem túl sokat?

Scala 2010.07.28. 11:50:14

@Armida: Sajnos igen. Titkolni kellett, félig most is. A csaj fedő volt. A sorozatot a nők miatta kezdték nézni, kimutathatóan magas százalékarányban. :-D /igazából én is.../ :-DDD

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.07.28. 11:55:09

@A nép fia: Nagyjából szórakoztató zombi hentelés. De egyébként nem oszt nem szoroz, ha kihagyod.

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.07.28. 12:19:04

@Scala: Nahát, nem gondoltam volna. (Ahogy James Dean-ről sem hogy biszex, ezt nemrég tudtam meg egy róla szóló dokumentumfilmből. De nem is számít, akkor is az egyik legjobb pasi. Ó, majd írok is egy posztot a Haragban a világgal c. ős-ős klassziker filmjéről, mert abban valami zseniális.) :)

Simson 2010.07.29. 14:04:55

@A nép fia: Ahogy jött ki az újabb rész, nekem úgy vált egyre élvezhetetlenné, az egy az még olyan klasszikus zombi film. Koimbrával értek egyet, nem oszt nem szoroz ;)
süti beállítások módosítása