Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Visszatér a Looney Tunes

2010.08.02. 10:32 koimbra 22 komment

A Warner újra visszahozza a Looney Tunes-t, a stúdió három mozis alkotás előtt fog bemutatni egy-egy rövidebb animációs filmet, majd ősszel 26, egyenként fél órás teljesen új epizódot adna le a Carton Network csatorna. Az első rövidfilmet a Cats and Dogs folytatása előtt vetítették le, a stúdió arra számított, hogy rengetegen fognak beülni a kutyás-macskák produkció második részére és így sokak figyelmét ráirányítja a Looney Tunes-ra, ám a sequel megbukott. A következő szeptember 24-től lesz látható  Zack Snyder rendezése, a Legend of the Guardians előtt, majd decemberben lemegy az utolsó rész is, a Maci Laci előtti percekben. Az új Looney Tunes-ban a már régebben is megismert karakterek térnek vissza, alább néhány képkockát láthattok, amelyek már a moziban látott alkotásból valók.

 Update:  26 másodperces jelenetet nézhettek meg az első rövidfilmből.

Címkék: képben looney tunes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr522192746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dejdő 2010.08.02. 11:28:49

Tök gáz hoyg már Őket sem rajzolják:(

A nép fia 2010.08.02. 14:52:27

Nem baj, ha animáció, csak adja vissza a rajzfilmek hangulatát. Eddig nálam ez átjött, szóval lehet, hogy jó. Majd ha látjuk "mozgásban", akkor tudunk ítélkezni.

Azonban nem hinném, hogy fél óráig érdekes lehet egy rész. Adjanak le egy 5 perces kalandot egy gyerekfilm előtt a moziban, legyen 1$-ral több a jegy, oszt' jóvan.

Mese92 2010.08.02. 15:07:52

Szerintem pofásan néz ki, megmutattam kistesóknak a képeket és nekik bejön.

Shyllard 2010.08.02. 18:14:31

Engem is érdekel a dolog, bár fél óra az valóban sok kicsit, rem ebbe többb epizód lesz beletömörítve.

Tapló Terepjáró · http://taploterep.blog.hu/ 2010.08.02. 18:57:39

a karaktereket eltalálták, remélem a humor is marad

franxepe 2010.08.03. 09:27:06

@Shyllard: nem hiszem hogy egy sztori fel oras lenne, ez regen se igy volt. inkabb 26, fel oras blokkot kepzelj el, amiben egyenkent 3-4 epizod van
egyebkent nekem eddig ez a nap hire :) epp mostaban kezdtem magamnak ujra felfedezni boomerangon

newcy67 2010.08.03. 09:50:52

Ebben is lesz "szupercsináldmagadkészlet"?

Fue · http://www.english-hungarian.com 2010.08.03. 09:52:39

Ez a fél óra nekem is fura... Nem lehet, hogy a fél órás epizód három külön rajzfilmet jelent? Régen legalábbis így volt.

Amúgy hajrá, én nem bánom hogy 3D meg számítógép, csak sikerüljön megfogni az eredeti hangulatát.

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2010.08.03. 10:12:56

juhuuuu!!!! :) Remélem, ugyanolyan szellemes és könnyed lesz, mint a klasszikus részek! Már csak Dodó kacsa és Tapsi Hapsi kéne hasonló minőségeben. :)

tavaszi fingok érkeznek a széllel 2010.08.03. 10:42:34

hogy lenne már félóra, ember?!!! max 6-7 perc volt az. szokásos running time az ilyen pre-feature-öknek. Mivel a feature maga nagyon rövid, ezzel toldották meg. De még így is 1:22 lett.

Mr.Treeger 2010.08.03. 10:48:17

engem zavar, hogy ez is már animáció.
Nézze meg mindenki az 1950-es Hamupipőkét. Mai napig megdöbbenek, hogy az milyen szépen van rajzolva.

Villy 2010.08.03. 10:51:41

Szerintem szép lett. Jobb, mint a kései Tom és Jerry-k, amik olyan randák voltak mint az atom.

Itt legalább nem változtattak a szereplők kinézetén.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2010.08.03. 11:08:20

remélem vegre nyer a prerifarkas!
igazan megerdemelne mar h szejjelbassza, feldarabolja es megegye azt a kcsg madarat :)

szogedi 2010.08.03. 11:29:02

Tuti bukás, ha még ezeket is énekeltetni fogja a Disney. Kitelik tőlük, főleg annak tükrében, hogy már tudjuk (hála a South-Park-os srácoknak), "mikiegér" irányítja az egész bagázst.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.08.03. 11:57:35

@szogedi: ugye tudod, hogy a Looney Tunes-nak semmi köze a Disney-hez?

Balance Of Power 2010.08.03. 12:02:42

Tapsi Hapsit meg Dodot baromira megutaltam az evek soran (mindket karakter baromi idegesito es tenyerbemaszo), de a Gyalogkakukkot meg a Prerifarkast megunhatatlannak tartom es talan ez minden idok legviccesebb rajzfilmparosa Tom es Jerry mellett. Szoval en nagyon kivancsi vagyok. Szinten kiraly lenne "feltamasztani" a budos borzot, aki a tevedesbol csikos macskara szokott nyomulni ;))))

@Mr.Treeger: Ez igaz. A gonosz mostoha tekintetetol a mai napig kiraz a hideg...

A nép fia 2010.08.03. 12:26:03

@szogedi: A Bolondos Dallamok a Warnerhez tartoznak, nem a Disney-hez.

Krumplicukor1987 2010.08.03. 15:32:22

@Balance Of Power: Tapsi Hapsit én se szerettem sose, de Dodót bírtam (Super Dodd az pl. marha jó.). Gyalogkakukkot viszont rühellem, mindig azt vártam már, hogy kapja el a prérifarkas és egye már meg, olyan idegesítő ez a kakukk...

Shyllard 2010.08.03. 16:15:38

@Balance Of Power: Én Elmer-t komálom iszonyat, rem vissza fog térni,h elgyepálhassa Tapsi Hapsit. Nomeg a Tazmániai Ördög, meg az a kis csibe is térjen vissza, aki állandoan baszakszik a macskával :) Sosem felejtem el ezt a szöveget, h: "Már azt hittem macskát látok, és tényleg, tényleg macskát látok!" :P Csak az az idegesitö kakas huzzon a p*csába, jo lenne végre kicsinálni...
süti beállítások módosítása