Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Jovovich, mint Milady

2010.09.22. 21:40 koimbra 6 komment

Paul W.S. Anderson feleségét, Milla Jovovichot tette meg A három testőr női főszereplőjének, a rendezőt ismerve maradandót nem fog alkotni, de esetleg valamennyi esély van rá, hogy sok látványos kardpárbajt fogunk látni. Korábban már érkezett néhány fotó a forgatásról, hivatalos képet sajnos még most se tudok mutatni, csak Jovovichról érkezett egy kép, aki így fog kinézni a filmben.

Címkék: képben miújság könyvből film a három testőr anderson

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr312316441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thinker_ 2010.09.22. 23:16:55

"a rendezőt ismerve maradandót nem fog alkotni,"

ezt vitatnám, de nem vagyunk egyformák.
a mortal kombat és a katona kivételével az összes filmje jó volt eddig.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.09.23. 00:51:19

Szerintem meg pont hogy a Katona volt az egyetlen jó filmje. Tulajdonképpen az is szar volt, de igazán egyedien, és hangulatosan szar.

Krumplicukor1987 2010.09.23. 08:37:00

A katona szerintem is nagyon gagyi lett, de a Mortal Kombat nem lett rossz (többet szerintem nem lehetett volna kihozni belple). És azon kevesek közé tartozom, akik szerint az AVP sem volt rossz film.

thinker_ 2010.09.23. 09:35:37

@Rorschach: Event Horizon rossz volt? furcsa izlésed van...

Elanor_ 2010.09.23. 10:17:43

@thinker_: hű, az mekkora kaotikus, rémrossz zsékat volt.
persze nem hergelni akarlak. :) lehet, h jó időben és jó helyen talált téged meg, és mondjuk összehasonlítási alapod sem volt, milyen a jó sci-fi.

Spawn85 2010.09.23. 11:58:12

@thinker_: Hát...nekem a "Mortal Kombat" éppen, hogy tetszett tőle. "A Katona"-t még nem láttam elejétől végig.

A "Halálhajó" is jó volt szerintem, nálam az AvP is elment egynek. A "Resident Evil" filmek közül pedig szerintem egyik sem volt rossz, de nekem az első tetszett a legjobban. (Igaz, a második és harmadik részt nem Anderson rendezte, azoknál csak íróként vett részt a munkálatokban)
süti beállítások módosítása