Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Lambert a Szellemlovas 2-ben

2010.10.12. 10:53 koimbra 5 komment

Volt idő mikor Christopher Lambertnek voltak élvezhető filmjei, egykoron neve még nem jelentett egy B kategóriás DVD-re száműzött vackokkal. A színész még olykor tiszteletét teszi egy-egy mozifilmben, feltűnt a A Káosz Birodalmában (Southland Tales) és játszott Sophie Marceau rendezésében, a 401-es szoba titka (La disparue de Deauville) krimiben. Eléggé kevés az esélye annak, hogy valamennyire vissza tudjon kapaszkodni a középmezőnybe, de ez nem akadálya annak, hogy tiszteletét tegye egy megaprodukcióban, ugyanis benne lehet a Szellemlovas (Ghost Rider) folytatásában, a szerződést még nem írták alá, egyelőre csak az egyeztetés folyik. Most még nem tudni, hogy kit játszana az egykori hegylakó.

A Szellemlovas 2-ben ismét Nicolas Cage játssza a főhőst, Ciaran Hinds az ördögöt alakítja, Violante Placido, Idris Elba és Johnny Whitworth is látható lesz a folytatásban.

Címkék: miújság sequel szellemlovas képregényből film szellemlovas 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr922364874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter2014 2010.10.12. 11:06:13

Élvezhető filjei? Hegylakó blockbuster (nemrg újranéztem DVD-n, még mindig üt), Knight moves meg a 7ik kn filmje esetleg. És még?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.10.12. 11:17:21

@ZF2: Szerintem a Fenegyerekek jó akció-vígjáték volt, a Mortal Kombat is egész jó volt. A Feltámadás pedig remek thriller, Russell Mulcahy rendezte, nekem nagyont etszett.
A Hegylakó egyébként nem blocbuster, Amerikában hatalmasat bukott, Európában volt sikere.

Globetrotter2014 2010.10.12. 11:42:22

@koimbra: tényleg nem volt kasszasiker, de azért bukásnak semí írja a Wiki...
A MK nem Lambertről szólt, bár tényleg nem volt rossz, igaz a Videogame reboot promóciós videója ezen megítélést új megvilágításbe helyezi :). A feltámadás egy jómunkásember filmje. Hiányzik belőle az amitől a hetedik, vagy épp a helgylakó kivételes művé vált. Amúgy tényleg nézhető.

Mese92 2010.10.12. 12:11:48

Én nagyon csíptem őt a Hegylakóban, érdekes lesz újra látnom őt :D

Spawn85 2010.10.12. 12:13:23

@koimbra: A Mortal Kombat szerintem is jó volt. A Feltámadás-t anno 600 Ft-ért vettem meg eredeti DVD-n, szerintem simán megérte, nem egy rossz film.
A Hegylakó-nak az első része volt nagyon jó. A másodikat szerintem kissé elcseszték (nem is jött be a rajongók nagy részének, úgy tudom.), a harmadik megint nem volt rossz. Bár több ellentmondás is van a történetben. A negyedik is elment. Szerintem egynek az ötödik is elment, bár ugye abban Lambert már nincs benne.
süti beállítások módosítása