Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Aronofsky nem folytatásként emlegeti a Wolverine második részét

2010.11.14. 14:18 koimbra 42 komment

A HitFix oldalnak alkalma nyílt arra, hogy Darren Aronofskyval társalogjon. Nem csak a Black Swan filmről diskuráltak, hanem szóba került a Wolverine folytatása is, aminek a forgatása márciusban veszi kezdetét, e miatt pedig Hugh Jackman nem tudja elvállalni az Oscar ceremónia házigazdájának a szerepét, ugyanis akkorra már javában az előkészületekre koncentrál.  Aronofsky elárulta, hogy a film címe szimplán csak The Wolverine (nálunk ezek szerint Farkas) lesz. Hozzátette, hogy a második felvonás nem nevezhető folytatásnak, hanem egy különálló produkcióként tekintenek rá.

A képregény rajongók egy része nem volt megelégedve Gavin Hood filmjével és Aronofsky bizonyára úgy értette a dolgot, hogy a két alkotás között ég és föld lesz a különbség. A producer, Gale Ann Hurd korábban már elmondta, hogy most már tudja, hogy úgy-ahogy, de elrontották a Wolverine filmet és ebből kiindulva a betervezett Deadpool mozis kalandja is teljesen másmilyen lesz, figyelmen kívül hagyják, amit eddig bemutattak róla.

A The Wolverine-ben Logan Japánban akasztja össze adamantium karmait szamurájokkal és nindzsákkal, még romantikázni is jut ideje.

Címkék: miújság rozsomák sequel rozsomák 2 képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr222447995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

countrypecos 2010.11.14. 16:07:36

Imádom az X-Men-t, és a kedvenc karakterem Farkas. Ááááááá!!!!!!!!! Hugh Jackman pedig telitalálat erre a szerepre. Ááá!!!!!!!!!!! Nem bírok magammal, ide ezzel a filmmel, most!!!! :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.11.14. 16:17:49

@countrypecos: Jó lett volna az első rész, ha arra koncentrálnak, hogy Wolverine hentel.
A másodikhoz nem fűzök nagy reményeket, Aronofsky miatt. Nem neki való ezt a projekt.

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2010.11.14. 16:28:09

"A képregény rajongók egy része nem volt megelégedve." Kb. 99,9%-a nem volt megelégedve. =)
Jobban is teszik, hogy elkülönülő részként tekintenek az új Wolverine(Rozsomák) filmre.

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.11.14. 16:59:23

Szerintem jó Aronofsky. Ilyen művészi kaszabolást tudok elképzelni.

Alex Mahone 2010.11.14. 17:16:56

@0gre: elmondanád, hogy ezt mégis hogy gondolod?
Hektoliter vér alá raknak egy kis Brahmst, vagy mi a frász?

countrypecos 2010.11.14. 17:55:26

@koimbra: Hát azt a filmet is egyértelműen Hugh Jackman mentette meg. :P Félreértés ne essék, nőket szeretem, de baromi klassz Farkasként. :)

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.11.14. 18:27:38

@Alex Mahone: Aham, bár filmes példát elég nehéz hozni, de képregényekben az abszolút brutalitás és a művésziesség összefonódik. De akkor filmes példák: 300, Kill Bill, Oldboy.

Alex Mahone 2010.11.14. 19:43:38

@0gre: a három példából kettő szerintem hatalmas szar, de azért kösz, már kezdem érteni :D

countrypecos 2010.11.14. 20:58:54

@Alex Mahone: Ugye nem az Oldboy a maradék?! :P

Bolyhos 2010.11.14. 21:00:06

Nem is tudom. A rendező előző munkáit nézve ez kb olyan mintha Michael Bay-re egy romantikus vígjátékot bíznának... bizarr, de én még reménykedek :]

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.11.15. 08:10:57

Ahhoz képest, hogy Jackman nem akarta, hogy felnőtt besorolást kapjon a Rozsomák film egész jó lett, sztem.
Remélem a második rész az felnőtt besorolást kap, és felnőttebb történet, és kép is lesz hozzá...
és légy szíves ne Farkasozzátok már, köszi..

countrypecos 2010.11.15. 10:19:47

@doggfather: Jól van na, a szinkronban így volt, és nem akarunk felvágni, de tessék: Wolverine. :) Tényleg faszábban is hangzik. :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.11.15. 10:23:00

@countrypecos: A Rozsomák is jobban hangzik, mint a Farkas, nem? ;)

countrypecos 2010.11.15. 10:24:54

@doggfather: :) Hááát... Nekem arról mindig a rajzfilm ugrik be. A filmben Farkasoztak. Akkor már inkább maradok az eredeti angol névnél. :) Abból nem lehet baj.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.11.15. 10:27:00

@countrypecos: :D
Legyen, csak semmiképpen nem Farkas, mert ahhoz köze sincs. :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.11.15. 10:30:01

@doggfather: Én is jobban örülnék a Rozsomáknak, mivel anno az első számtól vettem az X-Men képregényeket itthon, de akik nem olvasták ezeket a füzeteket kiröhögik a Rozsomák nevet. Ezért is lett Farkas. Az egyik ismerősöm is hahotázott, mikor mondtam neki, hogy Rozsomák a képregénybeli neve:D
Más részről felesleges vitába bonyolódni, a képregény rajongói úgyse fogják így hívni (lásd a címkéknél rozsomák van:)), de a többi meg marad a Farkasnál.

Egyébként volt egy interjú, amiben a kérdező hölgy azt mondta Wolverine helyett, hogy Wolf és ez Hugh Jackmannek nem tetszett, mondta, hogy ő nem Farkas, hanem Rozsomák:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.11.15. 10:37:35

@koimbra: Ez sztem nem igaz.
A mozisok rontották el, mondván, hogy itthon 10ből senki nem tudja, hogy mi az a Rozsomák, és azért lett Farkas.
Most már meg akik látták azok kiröhögik, de attól még semmi köze hozzá, ahogy Jackman is mondta.
Jó, hogy a címkénél az van, igenis most már, hogy tudja az átlag mozinéző is, hogy ki ez mi ez, nyugodtan át lehetne szoktatni a helyesre mindenkit, sztem...

A nép fia 2010.11.15. 10:47:32

Mindenképp próbáljátok ki a Wolvernie-játékot is, mert nagyszerűen kiegészíti a filmet, ám szerencsére nem olyan matiné. Ott valóban az van, amit Rozsomáktól elvártok.

Jackman nagyszerű a szerepre, de ezt már a 2000-es X-MEN filmtől tudjuk.

Én is bízom benne, hogy az új "Farkas"-film több, jobb lesz, mint az Origins.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.11.15. 10:49:16

@A nép fia: Én is, ás hogy Japánban játszódik az is nagyon tetszik!

countrypecos 2010.11.15. 11:33:04

@A nép fia: Bizony, de az a film meg a folytatása is kurva jók voltak! :) A harmadik X-Men film is elment, szerintem. Igaz, hogy nem Singer készítette, de rendes kis iparos munka lett Brett Ratnertől.

@doggfather: Annak meg külön örülök én is, szeretnék többet látni Japánból, ha máshogy egyelőre nem is lehetséges. :S

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.11.15. 11:47:04

@countrypecos: nekem az X-men filmek közül főleg a 3ik tetszett, de ezzel tudom, hogy kisebbségben vagyok.

A nép fia 2010.11.15. 12:02:22

@doggfather: Ez esetben én is a kisebbséghez tartozom. Be is megyek a hivatalba, hátha kapok segílyt... :-D

countrypecos 2010.11.15. 12:08:08

@A nép fia: Azt hittem a kung fu jól kifizetődő errefelé. :P

@doggfather: Kicsit rövidebb lett. :( Én egyedül ezt sajnáltam, még néztem volna. :) Nekem is tetszett. De a 3 filmet csak együtt tudom nézni. Nem tudok dönteni közülük. Épp milyen kedvem van. :P

Mese92 2010.11.15. 12:10:50

Nekem is tetszett a harmadik rész, szerintem egy szinten volt a másik két résszel. Csak miután láttam akkor tudtam meg, hogy más rendezte, és magamtól rá se jöttem volna.

Turanga Leela 2010.11.16. 17:17:58

@countrypecos: Milyen rajongó vagy,hogy tetszett ez a film???!!

Még csak meg sem közelíti a képregénysorozat történetét. Szar effektek, szar sztori, negyed órát bírtam megnézni belőle. Szóval remélem, hogy végre össze tudnak hozni egy fasza filmet, mert Wolverine sztorija ütős!

Viszont az X-men filmek nagyon jók lettek(Y)

countrypecos 2010.11.16. 17:41:27

@Turanga Leela: Á, vannak helyek ahol lejjebb teszem az elvárásaimat. De nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, egy komorabb és komolyabb filmnek jobban örültem volna. :/ Az effektek terén is kicsit visszább fogom már az elvárásaimat. De tény, hogy amikor pl motoron ült és a karmai segítségével fordult meg a kavicsúton, na enyhén bénán nézett ki, már a bemutatóban is. :/

Nem vagyok nagy képregény rajongó. :P Film rajongó vagyok. Ezért nézek el a készítőknek sok mindent. Ugyanakkor érthető, ha bosszantja azokat, akik képregény rajongók, és nem azt kapják a filmtől, amit várnak. :( Egy rendezőnek, illetve a készítőknek ezt figyelembe kellene venniük. Gavin Hood nyilván nem akart rosszat, elhiszem neki,de a visszajelzések alapján nem aratott nagy sikert. Bízzunk benne, hogy a következő Wolverine film már nem lesz tele szarvashibákkal.

Szerintem igazi rajongókkal karöltve kellene dolgozniuk. Én bizony az orruk-a felkért rajongók- alá tolnám a filmmel kapcsolatos összes elképzelést, és kikérném a véleményüket, még a forgatás előtt. Illetve a többi fázisnál is ott tartanám őket, tanácsadóként. Egészen a film befejeztéig. Ebből nagy baj nem lenne, sőt... A stúdiók is megmenekülnének a buktáktól, az emberek is azt kapnák, amit élveznek.

FayeFaye 2010.11.16. 17:52:35

@countrypecos: ez nem feltetlenul mukodne, mert az "igazi rajongok" felulreprezentaltak a neten, uraljak a latvanyos forumokat, mint a blogok, de igazabol kevesen vannak es ritkan kepviselik az atlag nezot, akire pedig minden nagyszabasu hollywoodi filmnek szuksege van. Jo pelda erre a Snakes on a Plane, amit nagyon hypoltak a blogok, es a studio hallgatott is rajuk, meg a cimvalasztasban is, aztan nagyot bukott a mozikban.

countrypecos 2010.11.16. 17:58:21

@FayeFaye: A Snakes on a plane rajongói hozzászólások miatt lett ilyen? :P Mondjuk eleve a történet is elég vérszegény. Az alapsztori alapján már nem adtam volna engedélyt, főleg nem pénzt az elkészítésére, akkora szar. Már elnézést. :P

Szerintem lehetne találni pár értelmes embert, akik attól még, hogy rajongók, tudnának érdemben hozzátenni a filmhez. De lehet, hogy nem is nagyon cél, hogy belevonjanak másokat is. Pedig sok a mellényúlás, "profi" stúdiós szinten. Vezető kérdése, szerintem. De ez mindaddig úgyis fölösleges szócséplés marad, amíg valaki be nem bizonyítja, hogy lehetséges.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.11.16. 18:13:29

@countrypecos: Én inkább azokkal íratnám meg akik a képregényben jól bántak vele már, azok elrontani nem tudnák, vagy akik kellően geek-ek, mint pl. Kevin Smith.
A Fenegyerek film, bár sokan fanyalognak, az 1ik legjobban képregényt követő film lett, és Smith vastagon benne volt...
Biztos találnának Rozsi rajongó rendezőt, forgatókönyvírót is az Álomgyárban...

Turanga Leela 2010.11.16. 19:43:08

@countrypecos: @doggfather: @FayeFaye: Nem a rajongókról van szó,hanem magáról az eredeti ötletről, az eredeti Rozsomák-sztoriról. Ahogy Stan Lee megálmodta, sokkal ötletesebb az a történet. Nem beszélve arról, hogy akik azt évek óta nyomon követik -na itt jönnek a képbe a rajongók - jól tudják, hogy ez a film egy nagy szarság:D

countrypecos 2010.11.16. 21:07:47

@Turanga Leela: Erről jut eszembe, nem tudja valamelyikőtök- és itt most nem felvágni akarok-, hogy hol lehet japán nyelven letölteni azt a képregényt, amiből most csinálják a Rozsomák filmet?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.11.17. 08:19:13

@Turanga Leela: Nem akarlak megbántani, de Rozsit nem Stan Lee álmodta meg, hanem, Len Wein, John Romita Sr., és először Herb Trimpe rajzolta meg.

Milyen ötletességre gondolsz? Vagy 30 évig csak sejtették a múltját, nem tudtunk róla szinte semmit, ezt meg egy filmben nem lehet megcsinálni, nem?
A japán vonalat, meg Chris Claremont, meg Frank Miller hozta bele. :D
De legalább 10-15 évvel azután, hogy kitalálták a figurát.

És évek óta nyomon követem, olvastam a képregényeit, megvan az összes, sajnos digitálisan, de csak megvan. :D

Szval sztem elég hard core rajongónak számítok, és bár lehetett volna a film jobb sztem is, annyira nemvolt szar...

@countrypecos:
Sztem nem egy történetből fogják csinálni, hanem több lesz egybegyúrva. Szval azt nem tudod még olvasni, sehogy nemhogy japánul. :D

Turanga Leela 2010.11.17. 08:45:05

"Szval sztem elég hard core rajongónak számítok, és bár lehetett volna a film jobb sztem is, annyira nemvolt szar..."

Na,akkor annyira még sem volt jó:D Sztem meg szar volt:D De akkora X-men rajongó én sem vagyok. Még ennyire sem,megvan pár,és én teljesen másmilyennek képzeltem el az ebből készült filmet.

A Bosszú Angyalai filmről lehet már tudni valamit?

Turanga Leela 2010.11.17. 08:45:53

@doggfather: Ja,és leborulok nagyságod előtt:D

A lényeg akkor is az, hogy szerintem a legtöbb embernek, aki kicsit is járatos ebben a témában, csalódás volt,ez tény.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.11.17. 11:22:22

@Turanga Leela: :D
Tudom, hogy azzal, hogy tetszett kisebbségen vagyok,de már a megjelenés napjától abban vagyok. :D

Én is úgy tudom, hogy csalódás volt, azoknak is akik nem járatosak benne...

Az Angyaloknak van vmi kb dátuma, de sztem ez még függ Amerikai Kapitány, meg Thor sikerétől, nem is kicsit.

countrypecos 2010.11.17. 12:37:38

@doggfather: :( És egyébként, Rozsomák képregény japánul? :) Na-na, valaki? Google-be beírtam, de áá, sovány hús... Ha valakinek van kedve utánanézni, és tudja is, hol érdemes keresni, az szóljon, legyen szíves. :) Kap egy internetes elismerést, és egy sor mosolyt. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Valahogy így! :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.11.17. 14:16:18

@countrypecos: Biztos van, nem tudok japánul, így sose kerestem, de majd utánanézek...

countrypecos 2010.11.17. 14:39:20

@doggfather: :) Köszi! Igazából én is tovább tanulomm ég annyira nem megy-, ezért van rá szükségem. Unalmas cuccokat nehezebb olvasni. Ezt még élvezném is. :P
süti beállítások módosítása