Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Hanna előzetes - Ronan keresztbe tesz a CIA-nek

2010.12.21. 10:43 koimbra 10 komment

Ki gondolja úgy, ha egy drámákon edződött rendező akciófilmes alapanyaghoz jut, abból csak jó sülhet ki? Joe Wright tette le az asztalra A szólistát (The Soloist), illetve a Büszkeség és balítéletet (Pride & Prejudice), 2011-ben azonban a Hanna akció-thrillerrel jelentkezik. De nem csak Wright próbálja ki magát ezen a területen, hanem Saoirse Ronan is. A lány játssza a címszereplőt, Hannát, aki Finnország elhagyatott területén él ex-CIA-s apjával (Eric Bana). A férfi lányából halálos gyilkológépet farag, majd egy küldetésre küldi őt. Ahogy közelebb kerül a célpontjához  kérdések merülnek fel benne.


Címkék: trailer hanna akcióelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr872529787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

countrypecos 2010.12.21. 10:51:55

Tudom, ezt már sokszor írtam: Jöjjön már ez is!!!! :D Jónak tűnik, várom.

calebmarlow 2010.12.21. 13:05:42

helló, nemigen szoktam kommentelni, hibákba belekötni meg végképp nem, de ez így zavaró, szóval a Vágy és vezeklés az az Atonement, amit Joe Wright rendezett, a Pride & Prejudice pedig a Büszkeség és balítélet, amit ugyan szintén ő, de akkor is, ez a zárójeles megoldás fura... :)

a blog különben tök jó.

Spawn85 2010.12.21. 13:47:51

@calebmarlow: Szerintem az nem belekötés, ha szólsz a post írójának, hogy hibázott valahol. (Normál hangnemben persze.) Én is voltam már úgy, hogy szóltam Koimbrának, hogy elírt valamit.
Meg volt, hogy nekem szóltak a saját blogomon, hogy rosszul írtam valamit. Szóval ilyen előfordul.

Bodyfiú 2010.12.21. 14:05:14

ez a szeretem fajta :)

Spawn85 2010.12.21. 14:43:07

Sanoirse Ronan-t eddig csak "A komfortos Mennyország"-ban láttam, és megmondom őszintén nem hittem volna, hogy valaha egy akciófilmben fogom látni. De várós a film nagyon. :)

Spawn85 2010.12.21. 14:43:53

Sanoirse --> Saoirse

HJ77 2010.12.22. 14:01:55

Sokat nem vártam tőle, de egész jónak látszik. Még az is lehet hogy nézős film lesz belőle.
süti beállítások módosítása