Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Egyelőre nem lesz folytatása az ID4-nek, az Alapítvány költségvetése hamarosan kiderül

2011.02.15. 11:35 koimbra 9 komment

Roland Emmerich évek óta hangoztatja, hogy szeretné megcsinálni a Függetlenség napja folytatásait, a második és harmadik részt. Az első felvonásból Will Smitht hozná vissza, aki itt már Amerika elnöke lenne, ám a stúdió szerint így már túlságosan is drága lenne a film. Egy interjúban Emmerich elmondta, hogy nincs a kezükben a szkript, arra vár, hogy a stúdiót egyáltalán érdekelni kezdje a dolog. Ám a rendező azt ígéri, hogy egy nap meg fog valósulni.

Az Alapítvány filmverziója hamarabb fog megvalósulni, egy ideje Emmerich melegítheti a rendező széket, de a forgatás nem mostanában fog indulni, jelenleg a szükséges összeget kalkulálják ki. A következőket mondta a direktor erről a projektről. "Leszerződtettünk egy látványtervezőt, leginkább azért, hogy kiderüljön mennyibe fog kerülni a film. Március végére már konkrét képet kapunk a büdzséről, aztán beszélünk róla. A stúdió elégedett a forgatókönyvvel, most már a számokon áll minden. Olyan filmet akarok készíteni, ami teljesen más, mint az eddigi sci-fi alkotások és nem szeretném, ha a hatalmas költségvetés súlya miatt dőlne dugába a terv."

Címkék: alapítvány függetlenség napja könyvből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr672662541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fecniii 2011.02.15. 15:17:09

Hát nem tudom hogy akarnak az Alapítványból filmet csinálni. Én olvastam többször is de mindig úgy gondoltam, hogy nem lehet megfilmesíteni. Talán a teljes trilógiát 1 filmben még lenne értelme, úgy talán össze lehet hozni. Csak aztán ne akarjanak tipikus Hollywood-i látványorgiát csinálni belőle mert ez annak nem való.

karbalán 2011.02.15. 18:28:58

Emmerich majd pakol bele pár látványos úrcsatát, a Második Alapítvány pedig telekinézissel fog épületeket felrobbantani. :D

Joco1114 2011.02.15. 19:19:22

Asimov Alapítványáról van szó??? Aki abból filmet akar csinálni, nagy fába vágja a fejszéjét. Csatlakozom Fenciii-hez, sok-sok alkalommal olvastam, mindig lepörgött a fejemben az egész mű (7 kötet?), de szerintem sem lehet megfilmesíteni. Remélem, nem járunk úgy, mint az "Én, a Robot"-tal. Filmként jó volt, Asimov feldolgozásként csapnivaló. Susan Calvin a bombanő! LOL!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.02.15. 19:33:51

@Joco1114: Igen, arról. Állítólag megfilmesíthetetlen. De ezt mondták a Gyűrűk uráról is.

Joco1114 2011.02.15. 19:35:19

A Gyűrűk Ura azért jelentősen kalandosabb, látványosabb könyvben is. Sosem gondoltam, hogy megfilmesíthetetlen. Sőt! Még agyaltam is rajta! :D

Fecniii 2011.02.15. 19:57:25

@Joco1114: az eredeti trilógia 3 kötet, a 2. trilógia 4 kötet, jól emlékszel!

asz0089 2011.02.16. 00:00:38

Nem értem a lényegről miért nem beszél senki.
Emmerich, Alapítvány. WTF???
Nem biztos, hogy meg akarom élni ezt.

Spawn85 2011.02.16. 11:42:34

@asz0089: Pedig meg fogod élni, hacsak nem jön előbb a világvége, vagy nem csinálsz valami nagy hülyeséget. :)
Viszont, ha látni nem akarod, azt nagyon könnyű elintézni --> nem nézed meg.

Egyébként én nem olvastam a könyvet, így nincsenek előítéleteim a filmmel kapcsolatban.

@koimbra: A "Watchmen"-ről is sokáig azt mondták, hogy megfilmesíthetetlen, de aztán mégis milyen jó filmet sikerült belőle csinálni.

asz0089 2011.02.16. 18:19:16

@Spawn85:
Azért jól végig görgetted az esélyeket. :D
Én azt szeretném, ha ebből a zseniális darabból, zseniális film készülne.
Ám legyek őszinte, Emmerich keze alatt, erre sok esélyt nem látok.
süti beállítások módosítása