Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Új poszteren A pap

2011.03.05. 13:20 koimbra 9 komment

Milyen lett volna A pap, ha Andrew Douglas rendezi és Gerard Butler játszotta volna a vámpírirtó szerzetest? 5 évvel ezelőtt még úgy volt, hogy velük valósul meg a film, de 2 éve Scott Stewart és Paul Bettany lépett a helyükre. Tavaly akarták bemutatni, de aztán jött a döntés: át kell konvertálni 3D-be. A történet szerint már régóta dúl a háború a vérszívók és az emberek között, a főhősnek elrabolják a rokonát, aki az egyház tiltása ellenére mégis úgy dönt, hogy ki fogja szabadítani a vámpírok karmai közül.

A kreatív, alkotni vágyó emberekre is gondoltak az alkotók, a Sony a film Facebook oldalán hirdette meg a Trailer Challange-et. A dolog lényege, hogy egy saját verziójú előzetest készítsenek a pályázók A paphoz. A szerencsés nyertesek különféle díjakat fognak kapni és ha úgy alakul, akár a hollywoodi premieren is ott lehetsz.

 

Címkék: poszter képregényből film the priest

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr662712553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2011.03.05. 13:35:10

A poszter alapján nekem egy modern Assassin's Creed jutott eszembe.

A nép fia 2011.03.05. 14:24:09

Benyelte a kommentet a blogmotor?

Blake007 2011.03.05. 14:54:09

Inkább Thief 3. A játék borítón hasonló kép van.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.03.05. 15:57:29

Paul Bettany-nak már csak ezek a vallásos ízű történetek, szerepek maradnak. :D

Shyllard 2011.03.05. 16:16:23

Ha nem jött volna már ki a trailer, a poszter alapján még ígéretesnek is találnám... (annak ellenére, hogy a beállítás sztem is nagyon Assassin' Creed-es)

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.03.05. 16:43:39

Én a Thief című játékból láttam képeket, azok jutottak eszembe erről a poszterről.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.03.05. 16:43:46

@Shyllard: A poszter tényleg jobb, mint a trailer...
Sajnos.
Bár lenne fordítva...

countrypecos 2011.03.05. 18:41:25

Megcsináltam. XD Vágtam kicsikét.

COLT 2011.03.06. 12:59:14

@A nép fia: Nekem is, de egyszerűen ezzel a poszterrel engem megvettek kilóra, ha a film is hasonló hangulatot fog árasztani, akkor nekem tuti befutó.
süti beállítások módosítása