Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

2013-ban kerül a mozikba a Tomb Raider reboot

2011.03.08. 14:11 koimbra 7 komment

Az ember valahogy úgy mindig rácsodálkozik arra, hogy egy-egy projekt milyen tetűlassan valósul meg. Jó ideje mondogatják, hogy lesz új Tomb Raider film, csak éppen más stúdiónál valósítják meg. Aztán meg-megemlítik, hogy nem Angelina Jolie játssza a főszerepet, hanem egy sokkal fiatalabb színésznő és egy sokkal reálisabb, komorabb történetet fognak elmesélni. Eddig oké, várna az ember, hogy valami új konkrétumot is mondjanak. Két kisebb infoval lettünk gazdagabbak. Az egyik, hogy a GK Films szállt be a produkció elkészítésébe, a másik, hogy 2013-ban érkezik a reboot. De se rendezőt, se főszereplőt nem szerződtettek még, ám hamarosan kiderül, hogy ki fogja írni.

Címkék: reboot tomb raider miújság játékból film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr282721690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.03.08. 18:23:16

A Tomb Raider szerintem minden idők második legrosszabb filmje A házinyuszi után. Úgyhogy én egyáltalán nem várom a rebootot.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.03.08. 18:23:52

A Tomb Raider minden idők második legrosszabb filmje A házinyuszi után. Úgyhogy én egyáltalán nem várom a rebootot.

L'Angelus 2011.03.08. 19:05:55

A készítőknek: IQ-t! IQ-t! IQ-t! IQ-t! IQ-t! IQ-t! IQ-t! IQ-t! IQ-t!

Shyllard 2011.03.08. 21:20:18

@Sparrow: Pedig A házinyuszi kifejezetten elment egynek sztem :) Tomb Raider, pedig megérdemel egy rebootot, vhogy én sosem tudtam Jolie-t elfogadni így, hiába volt szexi meg minden, nem volt meg benne vmi. Na majd talán most egy olyat szerződtetnek le a szerepre, aki tényleg hasonlít is rá. (persze Jolie-val sem voltak nagy gondot, de én spec kifejezetten örülnék, ha valami friss arcot szerződtetnének le)

Spawn85 2011.03.08. 22:01:54

Nekem tetszett a Tomb Raider film. A második rész már kevésbé. Szerintem Angelina Jolie jó volt a szerepben, de ő már úgysem lesz.

Egyébként az új rész ötlete már régóta "lóg" a levegőben.

Hamár főszereplő: Asszem az angolok még anno 2009-ben csináltak egy közvélemény-kutatás szerűséget, (mert már akkor is felvetődött egy esetleges új TR film ötlete) hogy egy brit színésznő legyen az új Lara Croft (mivel a karakter angol ugyebár) Ők három lehetséges jelöltet említettek akkor:
Kate Beckinsale-t, Michelle Ryan-t és Keira Knightley-t.
Na, most Keira Knightley nálam alapból kiesik, mert szerintem alkatilag nem igazán passzol. Viszont a másik kettő fizikailag okés lenne. Ráadásul mindketten bizonyítottak már, hogy nem esnek kétségbe, ha akciójelenetekről van szó, ami egy Tomb Raider filmben előfordul. (Kate Beckinsale ugye az "Underworld"-ben lövöldözött, Michelle Ryan meg a nem túl hosszú életű "Bionic Woman" remake-ben rúgott szét pár segget) Ezzel együtt valahogy én őket sem tudom Lara Croft-ként elképzelni. (még úgysem igazán, hogy Michelle Ryan iránt totál elfogult vagyok, mert egyik személyes kedvencem)

Bár persze mindez csak elmélkedés, hiszen nem is olyan rég még Olivia Wilde tűnt biztos befutónak.

Na, mindegy, ha lesz új rész, én azért kíváncsi leszek rá.

mr.roper 2011.03.08. 23:56:43

@Sparrow: Házinyuszi? Láttad te már a Világ Vége Után című Rutger Hauer-es posztapokaliptikus gagyit?Szerintem újraértékeled a rossz film fogalmát...:-)
süti beállítások módosítása