Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Halálos iramban 5 sokadik posztere és egy új előzetes

2011.03.08. 18:05 koimbra 20 komment

Vin Diesel és Paul Walker nem csak tövig fogja nyomni a gázpedált, hanem olykor előveszik a stukkert is. Ezúttal Rio de Janeiroban koptatják az aszfaltot, ahol rájuk akad egy fejvadász (Dwayne Johnson) és bandája, ezen kívül egy üzletember embereivel is meggyűlik a bajuk. A franciák ilyen posztert kaptak.

Befutott egy új előzetes is

 

 

Címkék: trailer poszter sequel halálos iramban akcióelőzetes fast five

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr282722477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.03.08. 18:07:28

Azt hittem a címe csak fast five, de nem merik lehagyni a furius-t nehogy ne menjenek be a moziba, mi??

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.03.08. 18:13:22

@doggfather: Amerikában Fast Five címen fog futni. A franciáknál pedig ez lesz a címe.

gisss 2011.03.08. 20:01:23

Egy másik címe meg lehetne Vin Diesel vs The Rock.:D

gothmog 2011.03.08. 20:39:11

Ezek ketten olyan kemények mint a kád széle...

yippyupp 2011.03.08. 20:48:14

@gothmog: hogy ez mekkora jóságos beszólás. a vidia meg kutyafäsza

PhilipMorris 2011.03.08. 20:52:36

Ezt a trailert még nem is láttam de szerintem annyira keménynek meg dögösnek akar látszani hogy átmegy az egész önmaga paródiájába :) itt a végén ahogy fa arccal leugratnak a szakadékba már nagyon gagyi szerintem , mosolyognom kell rajta .
Jó hogy rambo befoltozza a karját de az már 30 éves múvi ...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.03.08. 22:10:38

De tényleg, hova zuhannak vagyis mi a cél? Kiröhögöm, ha van rajtuk ejtőernyő:D

I3eni 2011.03.08. 22:16:15

@koimbra: A retiküljükbe maximum ;D A jelenet vége, hogy csobbannak egy nagyot, de vicc h megússzák. Volt a Hullámtörők c. film, azt hiszem elhangzott egy mondat h -asszem- 10-20m-ről zuhansz a vízbe, olyan mintha betonra esnél... :)

Nekem bejövős a film am nagyon várom, nem érdekel hanyadik, meg h milyen kemények. Én ezt várom el tőlük. Várom!

I3eni 2011.03.08. 23:55:16

Nem akarok beleszólni, de az előzetesben kicsit nagyobbat "zuhannak". De most hiába linkelsz én csak mondtam amit hallottam egy filmben. . . tom h vannak szikláról ugrálós ürgék. Rég láttam a filmet, nem tok idézni mi is hangzott el pontosan, de úgy is tervbe vettem h megnézem újra, mert nagyon jóra sikeredett.

Am kíváncsi vok majd moziban erre a jelenetre, tényleg érdekel miért nem lehetett, egyszerűen behúzni a kéziféket és megspórolni egy kocsi árát és a csobbanásra is kíváncsi vok, no meg ha belevetették magukat a szakadékba miért is döntöttek így (a rendező így kívánta :D )

mr.roper 2011.03.09. 00:27:05

nemt.om de valahogy ért ez a Justin Lin az action jelenetek dirigálásához.Nem trafáltak vele mellé Neal H. Moritz-ék, kíváncsi lennék hogy vezényelne le egy James Bond filmet, persze tudom, nem angol a rendező úr...

--Behrooz-- · http://caffedream.blogspot.com/ 2011.03.09. 00:50:40

@I3eni: Nem okoskodni akartam ám, ugyanis teljesen igazad van ha nagy testfelülettel
vagy merőlegesen nagy sebességgel éred el a vízfelszínt tényleg elég kellemetlen lehet. Ugrani tudni kell, amúgy szerintem is poénos már kicsit ez a fasztendfúrius, azért várom. A hullámtörőket pedig nem láttam, de jónak tűnik, kösz a tippet ;).

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.03.09. 09:07:46

@I3eni: @--Behrooz--: Én is várom, tudom, hogy nem reális egyáltalán, de nagyon ott van.

Jó kocsik, jó csajok, az ember megnézi azt amit tizenévesen nagyon kafának tartott. :D

COLT 2011.03.09. 09:15:14

újabb esmmit mondó poszter, kamukeményekkel...

Inkább valami tényleg tökös film jöjjön már, The Rockal, és Vin Diesellel, valami olyasmi mint az ÁL/Arc volt, abban lenne pénz, és jól is sülne el:D(Ha csak nem Uw Boll rendezi)

COLT 2011.03.09. 09:18:38

Egyxébként maga a trailer nem rossz, csak egy a gáz, ez maximum egy közepes akciófilm lesz, mert véleményem szerint a trailerben már ellőttek minden puskaport...lehet hogy döh unalom lesz, de az is hogy kellemesen csalódok. Eddig az egyet láttam, és egyáltalán nem tetszett.

robbie90 2011.03.09. 09:42:42

@--Behrooz--: Én is láttam a Hullámtörőket, ami vizimentőkről szólt, akik helikopterből ugrottak a tengerbe, tehát feltételezem, hogy tudnak ugrani, és abban tényleg azt mondták, hogy 30 méterről ugrani a vízbe halálos.

Egyébként várós a film, nekem akármilyen szar előzetest tolhatnának az arcomba, akkor is megnézném a filmet a szereplőgárda miatt. :) És mellesleg még mindig a második rész a kedvencem, de hátha ennek majd sikerül letaszítani.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2011.03.09. 10:35:34

ez nagyon ott van. fény nők, brutál akció és diesel vs rock... nálam a legvárósabb idén...

mondjuk a battle LA is jöhetne már...

svrider 2011.03.09. 13:45:58

Ezekben a filmekben ne keressetek logikát. Igen, tuti nem tudnának kiúszni egy olyan csobbanás után, meg szerintem annak a "páncélteremnek" a kiszakítása 1:08-nál is messze van a reálistól...
De kit érdekel?! :)

COLT 2011.03.10. 21:20:10

@wesoner: senkit, éppen ezért film. Ha reális lenne, nem lenne olyan szórakoztató se szerintem...kellenek ezek a kisebb(vagy inkább nagyobb?:D) túlzások:D
süti beállítások módosítása