Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Karantén 2 előzetese

2011.03.13. 02:51 koimbra 7 komment

Pár napja kikerült a világhálóra a Karantén folytatásának a kamerása előzetese, de mi ilyesmit nem nézünk (ugye?). Ahogy számítani lehetett rá gyorsan megérkezett a nézhető verzió.  Az első rész a spanyol [REC] horror amerikai remake-je volt, a készítők szinte képkockáról képkockára lemásoltak az eredeti művet. A folytatás esetében azonban képesek voltak arra, hogy már nem a [REC] második részét vették alapul, mondhatni kicsit megerőltették magukat.

A forgatókönyvet John Pogue, a Koponyák (The Skulls) és a Szellemhajó (Ghost Ship) írója vetette papírra és ez a produkció lesz a rendezői debütálása. Nem térünk vissza az első felvonásban látott házba, a Quarantine 2: Terminal eseményei egy reptéren fognak játszódni, itt vonnak karantén alá egy bizonyos helyet.

Címkék: trailer sequel quarantine horrorelőzetes karantén 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr862734879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

istvan-76 2011.03.13. 08:36:35

...akkor inkább már másolták volna le a a "[REC] 2"-t is kockáról-kockára...

mr.roper 2011.03.13. 09:08:52

ez csak akkor lesz sikeres ha lesz benne egy szlávos akcentusu Tom Hanks:-)

COLT 2011.03.13. 11:25:46

@istvan-76: vagy alkotnának valami eredetit, bár szerintem a zombis filmek négy nagy mérföldköve, vagy ha úgy tetszik akkor forradalma: még az 1968-as első Romero film, utána Danny Boyle 28 nappal későbbje, aztán a zombieland, ahol a humor elemeket nagyszerűen keverték a zombikkal, és utána a karantén. Nagy szeretettel várom az első 3D-s zombi horrort(a doom 3d-n kívül:))

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.03.13. 13:40:39

Az első rész legalább lökést adott a Dowdle fivéreknek, akik a Devillel megmutatták, hogy nem rossz rendezők, de azért nem kell őket egekig magasztalni. A folytatás érdekes lesz, a REC 2 tetszett, bár nem annyira, mint az első. A Karantén 2-bél meg majd meglátjuk, habár folytatás, de legalább nem remake:)

COLT 2011.03.13. 13:47:51

@koimbra: Én nekem valami olyasmi után érzésem volt, hogy a remakek mindig egy fokkal lettek gyengébbek:D

istvan-76 2011.03.13. 19:52:18

@COLT: Tökéletesen egyetértek!
(A [Rec] mindkét részét nagyon sokszor láttam már. Eddig nem kedveltem a zombis filmeket , de ez megváltozott , mert szerintem minőségi munkákat tettek le az asztalra.
A "Walking dead" c. televíziós sorozat is egészen ütős lett , merész , helyenként durva , pont ahogy azt kell...)
Sok sikert a Karantén: Terminal
alkotóknak innen is , biztosan lesz vevő erre is... sajna én nem.

Droid 2011.03.14. 13:29:31

Én annyit még életemben nem röhögtem, min a REC, REC2 horroron. A spanyol nyelv egyszerűen nem ilyen műfajra való. Első 5 perc után a kiscsaj drukkoltam, hogy mészárolja le már ezt a nyivákoló, hadonászó bandát. A legrosszabb hogy még az elméletben kivételesen keményen kiképzett rohamrendőr is úgy viselkedett mint egy zavart lelkű kisgyermek -.-. A 2. részben meg az hogy az egész egy ördögűzés eredménye és egy baszott nagy hernyó van a csajban (jó tudom az a Gonosz maga vagy mi)hát ott meg aztán meg is untam.
süti beállítások módosítása