Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Super következő posztere

2011.03.14. 14:34 koimbra 25 komment

A Superben Rainn Wilson játssza az álarcos igazságosztót, kilétére rájön az Ellen Page által megformált antiszociális lány. Előbbi Crimson Bolt, utóbbi Bolti álnéven osztja az ütéseket. Az alábbi poszteren Page lenne látható.

Címkék: super poszter

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr902738466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex Mahone 2011.03.14. 19:52:37

Mintha Kick-Ass lopás lenne, nem?

mr.roper 2011.03.14. 20:11:48

@Alex Mahone: de, ámbár nekem a Defendor is annak tűnt, az viszont nem tetszett annyíra, hátha ez bejövősebb lesz...amúgy kénytelen vagyok elkeseríteni téged, Hollywood már egy ideje remake-gyárrá avanzsált át, segítséget a filmvilág csak fiatal kreatív filmesektől várhat.

mr.roper 2011.03.14. 20:12:28

Viszont már várom a Halálos Fegyver reboot-ot vagy mi a szöszt...:-)

COLT 2011.03.14. 20:35:43

@mr.roper: hát igen, fogalmazzunk úgy hogy én is várom, jó sok rohadt paradicsommal:)

Alex Mahone 2011.03.14. 20:52:46

@mr.roper: itt most jelenleg a szövegbuborékban lévő szlogenre gondoltam. Az meg, hogy a két film stílusa egyező... Hát most na, ez van.

mr.roper 2011.03.14. 21:01:10

@Alex Mahone: ja, de azért most már tényleg előrukkolhatnának valami eredetinek látszó ötlettel, és itt már a "látszónak"is örülnék...

mr.roper 2011.03.14. 21:03:13

@mr.roper: amúgy biztosan vicces lesz mert James Gunn írta a Scooby Doo élőszereplős változatának a forgatókönyvét is....-)) Meg ő írta a Slithert ami frankó kis horror-komédia volt, azt még mrg is rendezte, tehát van remény.-)

COLT 2011.03.14. 21:03:25

@mr.roper: Látszóból van bőven elég már, most már tényleg valami eredeti kell. Nincs mit tenni, haldoklóban a film ipar:)
Bár egy idő után nincs mit kitalálni, én ezt is megértem, és a látvány filmek átveszik a szerepet, ami nem is baj, de elég lenne egy évben 5 látvány film, meg 5 látvány horror, a többi meg szólhatna is valamiről mondjuk...

mr.roper 2011.03.14. 21:21:44

@COLT: ja, a vallásos filmekből is kell néhány:-))

mr.roper 2011.03.14. 21:22:40

ja, persze arra ott van még néhány megfilmesítetlen Dan Brown könyv segítségnek:-))

COLT 2011.03.14. 21:23:34

@mr.roper: Hát akárhányadán állok a vallassal, meg akármennyire is nem értek egyet az egyházzal sok dologban, biztos elsők közt lennék aki megnézné, ha minőségi produkció. Érdekes hogy pár éve még a Commando-t részesítettem előnyben egy kis mozihoz, vagy Freddy egyik rémálmát, most meg valami komolyabb, tartalamsabb darabot. De persze néha egy kis eksön is kell a 80-asokból:)

mr.roper 2011.03.14. 21:26:28

@COLT: én meg visszatértem pár éve a klasszikus nyolcvanas évek mozijaihoz(a Kommandót elég későn fedeztem fel magamnak, agyhalál az a film, jó értelemben)akkor lehet hogy züllök rendesen??:-))

COLT 2011.03.14. 21:33:46

@mr.roper: Hát nem tudom, én nagyon fiatal vagyok, javában a 20 év alatti korosztályt erősítem, de mind a két "műfaj"-t szeretem. Oda vagyok a 80-as, 90-es évek filmjeiért, pedig konkrétan a 80-as évek egy az egyben kimaradt az életemből, és a 90-esekben sem éltem sokat, csak éppen ezen nőttem fel, megmaradt bennem a régi világ öröksége, és egyáltalán nem szégyenlem, sőt mitöbb, büszke is vagyok rá, hogy nem az ilyen twilight, meg Adam Sandlerekért rajongok, hanem tudom hogy mire céloznak, amikor azt mondják hogy "Ereszd ki a gőzt", vagy "Sikítok majd ha rappelsz hozzá" :) Egyszóval nekem máig megvannak a hőseim, Bruce Willistől kezdve, Sly-al folytatva, egészen bezárólag a "kissé" lecsúszott Mel Gibsonnal. Nekem ők a hősök, ők a példa értékűek, akik egy filmben sem szentet játszottak, de az igazság mellett álltak ki, és a gyengébbek védelmezői voltak, és szerintem a kitartás, és az igazság kihangsúlyozása, minden megölt embert elnyom, amit a filmekben láthatunk. Egyszóval nekem ki lehet nevetni, de lelki erőt is adnak ezek a filmek, hogy igen, így kell ezt csinálni. Sly idézete a túl a csucsonból még máig él bennem, a lányege az volt, hogyha feladjuk, és vesztesek maradunk, egy életre szomorúak maradunk, és nem szabad feladni. Hát szerintem ez minden Harry Potternél, minden Való Világtól, és minden Barátok Közt-től többet mond! Egyébként nem nem züllesz, csak megtaláltad hogy mit neveznek királyságnak:D

COLT 2011.03.14. 21:38:04

És bocsi HP fanok, VV fanok, nem akarok senkit megbántani, de nekem az utóbbi felér egy adag droggal, mert hogy kiüt másfél órára, és még utána is érzem a hatást, az biztos:D

mr.roper 2011.03.14. 21:45:10

@COLT: szívemből beszéltél/írtál, és nagyon nagy respest hogy az Utolsó Cserkészből idéztél, az nálam all time favorite, amúgy én is tudok hasonlót: " - És ha nem engedelmeskedem?" "- ja, akkor is visszakapod a lányod, csak apró darabokban!" :-)))

mr.roper 2011.03.14. 21:46:02

@COLT: a respest az respect akart lenni:-))

COLT 2011.03.14. 21:49:36

@mr.roper: Igen, hát az a film verhetetlen kategória, egyszerűen nekem már már a ponyvaregény szintjén van, de inkább felettem, mert a dumák megvannak, csak akciódúsabb, de hogy egy idézettel válaszoljak:"Hagy mutatkozzak be? Ki a faszt érdekelsz, Te vagy a rosszfiú, nekem meg remegnem kéne a félelemtől, igaz? Hát valami olyasmi...
Rendben, akkor majd mindjárt neki kezdek"

és a legjobb
"http://www.youtube.com/watch?v=Wq4DAXnQHQg"

"van egy cigid? ha mégegyszer hozzám érsz megöllek"

"jézusom az agyába gyűrte az orrát":D:D:D:D mekkora, asszem megint megnézem:D

COLT 2011.03.14. 21:53:28

és bocsi hogy szét offolok mindent, de nekem ez is mindennél jobban bejött 7-8 éve fejjel:

www.youtube.com/watch?v=TsCGdToFwxg&feature=related

Szóval lehet hogy nem is akkora változások kellenek a film iparba, hanem inkább reformok, és a refomok néha egyenlők azzal hoyg visszamegyünk a gyökerekhez!

mr.roper 2011.03.14. 21:59:56

@COLT: ezt én sem tudtam volna szebben megfogalmazni...egyébként nem véletlen hogy a Hallenbeck magánnyomozót említetted Tarantinóval egy oldalon, ugyanis a videótékás fenegyerek rendkívül kedveli az Utolsó Cserkészt, Shane Black írót meg példaképnek tekinti, szóval ja:-))

COLT 2011.03.14. 22:01:36

@mr.roper: Mitis mondjak, meg tudom érteni hogy mért kedveli, és mért tekinti példa képnek:)

mr.roper 2011.03.14. 22:37:53

@COLT: ja, ha nem ismerném Tarantino véleményét a Cserkészről akkor is megemlíteném az áthallásokat mert keménység és lazaság tekintetében vannak bizony összefüggések.A Tiszta Románc meg egyenesen olyan mintha Shane Blacktől származna a forgatókönyv pedig Quentin írta.:-)

mr.roper 2011.03.14. 23:08:34

Koimbra, felháborítónak tartom hogy azt feltételezted hogy még nem olvastam ezt az írásod az egyik kedvencemről...:-))

mr.roper 2011.03.14. 23:10:58

@koimbra: sőt még a Tango és Cash írásodat is szemügyre vettem:-))Odafigyelek az ilyen dolgokra erősen:-))
süti beállítások módosítása