Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Harry Potter és halál ereklyéi 2 rész színfalai mögött

2011.03.18. 10:36 koimbra 13 komment

Idén érkezik az utolsó Harry Potter film, legalábbis addig utolsó, míg JK Rowling nem ír újabb regényt. Roxfortot megostromolják Voldemort halálfalói, elvileg egy hatalmas csatát fogunk látni, ahol mindenféle varázslatok röpködnek. Egy színfalak mögötti videót nézhettek meg, amiben néhány képkockát is láthattok az új filmből. A 3D-s alkotás júliusban kerül a mozikba.

Címkék: képben színfalak mögött harry potter sequel

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr62749554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madárijesztő 2011.03.18. 16:40:12

Legyen is benne jóféle roxfort ostrom, az előzőben kicsit uncsi volt, hogy sokat mászkáltak az erdőben.

robbie90 2011.03.18. 18:32:56

@Vészmadár: Azért nem olyan vacak az, nekem legalábbis tetszett. Bár a könyvben sokkal jobban átjöttek dolgok, mint a filmben.

Mese92 2011.03.18. 19:16:44

Szerintem a könyv nem volt olyan klassz, mint az előtte lévő részek, de filmben szerintem még jó is lesz.

Nem értem miért nem választottak szebb csajt Ginny szerepére vagy legalább olyat, aki hogy ha kinyitja a száját, akkor nem néz ki úgy, mintha nehezére esne :))

Shyllard 2011.03.18. 19:47:16

@Mese92: Sztem még amikor kiválasztották Ginny szerepére a színészt még nem tudták, hogy mégis mekkora szerepe lesz... Bár igazán lecserélhették volna őt az évek során.
@Vészmadár: Ottépphogy nem vacak, nekem teljesen átjött a kétségbeesés és miegymás míg a könyvet olvastam, aztán csodálkoztam is, hogy a filmet mennyire untam, pedig elég hűen adta vissza az ott leírtakat.

Alex Mahone 2011.03.18. 19:57:18

@Shyllard: mi a baj Ginnyvel? Hozza a szerepét, aranyos, bociszemű, az meg nem az ő hibája, hogy folyamatosan szar forgatókönyveket kap (mert a hatodik-hetedik részé az volt, és akkor most visszafogtam magam). Mondjuk a hétperegynek legalább van annyi mentsége, hogy az erdőben bóklászós rész nekem - és bétévé a többségnek - nem nagyon lopta magát a szívembe már a könyvben sem, így a film ezen szempontból már alapból hátránnyal indult, de ezen felül is döbbenetesen rossz film volt. De mivel a második fele tiszta akció, reméljük a legjobbakat... Már csak rendezőt kéne cserélni.

Shyllard 2011.03.18. 20:54:50

@Alex Mahone: Választhattak volna vki szebbet a szerepére, nekem csak ennyi a problémám vele :)

Alex Mahone 2011.03.18. 21:04:43

@Shyllard: hát... Azért egy gyermeki ártatlanságot központba helyező sorozatnak szerintem pont megfelel :)

Mese92 2011.03.18. 21:21:57

@Alex Mahone: Igen, külsőre aranyos, de amikor megszólal valahogy furcsán mozog a szája. Tudom, ez a magam hülyesége, hogy ilyen zavar :D Amúgy Rowling a hatos könyvben dögösnek írta meg, átlépett a szende szomszédlány szerepen és vadócabb lett. Aztán persze az utolsó fejezetben átváltott a nagyon megértő barátnőre, de azért ő egy népszerű csajszi, akivel mindenki járni akar :)

Alex Mahone 2011.03.18. 22:05:33

@Mese92: nem emlékszem, hogy dögösnek írta volna. Inkább csak nagyszájú, viszont érzékeny.

Shyllard 2011.03.18. 22:16:26

@Alex Mahone: Viszont azt többször is kifejtette, főleg a 6. könyvben, hogy milyen népszerű a fiúk körében. Éshát ezt azért nem olyan könnyű elhinni a színészről....

Mese92 2011.03.19. 00:15:18

@Alex Mahone: Nálam a kettő ugyanaz :))
süti beállítások módosítása