Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A titánok harca 2 története

2011.03.23. 20:02 koimbra 18 komment

Elkezdődött A titánok harca 2 forgatása, a film Wrath of the Titans címre hallgat és a rendezői székből a Battle Los Angeles készítője, Jonathan Liebesman osztja az utasításokat. Sam Worthington ismét eljátssza Perszeuszt, Liam Neeson pedig Zeuszt alakítja, Ralph Fiennes Hádészt kelti életre. Androméda hercegnőt is láthatjuk, akit ezúttal nem Alexa Davalos, hanem Rosamund Pike formál meg.

A történet egy évtizeddel a Kráken legyűrése után veszi kezdetét. Perszeusz, Zeusz félisten gyermeke csendes, nyugodt életet él. Halászattal foglalkozik és van egy 10 éves fia, Helius. Azonban az Olümposzon némi probléma támad, ennek forrása a Titánok. Az istenek elveszítik hatalmukat a bebörtönzött Titánok és azoknak vezetője, Kronos felett. Anno Hádész, Zeusz és Poszeidón gyűrte le Kronost, az apjukat , aki azóta Tartarus mélyén sínylődik. Hádész és Árész (Edgar Ramirez) úgy döntenek, hogy inkább Kronos mellé állnak, Zeusz pedig egyre jobban elveszíti erejét, míg végül elbukik. Úgy tűnik, hogy Hádész régi vágya valóra válhat és a földet valóban pokollá változtathatja.

Ám Perszeusz akcióba lép (talán előveszi "jedi-kardját" is?), Androméda hercegnővel, Poszeidón fiával Argenorral (Toby Kebbell) és egy bukott istennel, Héphaistosszal (Bill Nighy) karöltve elindul az alvilágba, hogy kiszabadítsák Zeuszt és leverjék a Titánokat, ezzel megmentve az emberiséget.

Címkék: miújság sequel titánok harca titánok harca 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr302766041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex Mahone 2011.03.23. 20:12:39

Szerintem ebből legalább olyan hasfogós-röhögős vígjáték lesz, mint az első részéből. Rengeteg filmre mondják, hogy olyan rossz, hogy az már jó. Kevés film van, amire ez szerintem ráillik, de A titánok harca nekem pont ilyen. Annyit én a görög mitológia megerőszakolásán még soha nem röhögtem, mint abban a másfél-két órában. Vicces volt.

Fecniii 2011.03.23. 20:18:32

Az elsőt nem láttam, de azt hiszem a közeljövőben bepótolom valamikor. Ettől viszont a B:LA után nem várok túl sokat, mármint a rendező miatt.

b0lha 2011.03.23. 20:34:27

jezus maria szet f*sza, szegeny homerosz forog a sirjaban.
Mahone rendkivul talaloan fogalmazott, ez a gorog mitologia megeroszakolasa...

Spawn85 2011.03.23. 20:43:43

@Alex Mahone: Ilyen szempontból a "Villámtolvaj" szerintem durvább volt. Ott az egész ókori görög mitológia Amerikába költözött...

Shyllard 2011.03.23. 20:44:19

Sztem az egy is abszolút nézhető volt annak fejében, ha a néző a film játékidejére teljes mértékben kitörölte minden eddigi tudását a görög mitológiáról. Mert egynek elment, talán ha egy kitalált fantasy világba ültették volna az egészet, akkor nagyobbat üthetett volna (nem anyagilag)

Alex Mahone 2011.03.23. 21:10:10

@Spawn85: a Villámtolvaj az betette a kaput nálam... Az pont az "annyira szar, hogy egyszerűen SZAR" kategória, azon nem tudtam nevetni :)

Sanosuke 2011.03.23. 21:38:26

Androméda hahh ?

én az első részből úgy vettem le hogy Io-ba szerelmes, és a végén vele megy, nem azzal a ribanc Andromédával.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.03.23. 21:52:44

Davalos maradhatott volna Androméda, jobban néz ki, mint Pike. És mellesleg a Riddick második részében is tökösen nyomta:)

I3eni 2011.03.23. 22:28:07

Nekem tetszett az első rész, tény h tényleg bemocskolja a görög mitológiát, de attól még tetszett. Bírtam, a Titánok Harcát csomó ismerősöm keverte a Villámtolvajjal és ami kiütötte a biztosítékot, hogy a Titánok Harca előzményfilmje a Villámtolvaj ;))) sírtam. :''DD

Fecniii 2011.03.23. 23:18:48

Na be is pótoltam az első részt. Nem volt ez olyan rossz, olyan egyszer nézős laza esti kikapcsolódásnak jó volt, de nem estem hanyatt tőle. Nem bánom hogy anno nem néztem meg moziban mert annyit nem ért, és valószínűleg ha lesz folytatás azt sem fogom moziban nézni.

nemecsek ernő áruló 2011.03.23. 23:19:07

@Shyllard: Ha csak a mitológiával lett volna baj, még azt mondtam volna, hogy nézhető akciófilm. De nem. A dramaturgia, a rendezés, a vágás, a forgatókönyv, a szereplők, néha egy-egy bevágott, teljesen oda nem illő jelenet (például mfszt keresnek ott dzsinnek, hogy jöttek a skorpiók és miért mennek el?)

Szóval HA titánok harca AKKOR Laurence Olivier, és pont. Ez a nézhetetlen fos még egy Asylum produkciót is alúlmúl, akkor már inkább nézem a Mega Shark vs. Giant Octopust, mert azon legalább nevetni lehet, de ezen én csak sírtam...

mr.roper 2011.03.24. 00:34:57

Egyébként ezt én sem értem az első résszel kapcsolatosan, hogy miért nem alkalmaznak tehetséges forgatókönyvírókat akik legalább ki tudnának hozni v.mi szórakoztató swashbucklert egy ilyen gazdag mítikus világból mint amilyen a Görög Mitológia...? pld. nekem tetszett a Szinbád című 2003-as rajzfilm, ami legalább annyíra szórakoztató volt mint egy élőszereplős kaland-fantasy.Van ugye az Egyiptom Hercege, ami szerintem még rosszabb mint a Titánok Harca.Ilyen nagy költségvetésnél már illene megbízható forgatókönyvírót alakalmazni, mivel az Avatar óta tudom, látvánnyal nem lehet minden nézőt behülyíteni, engem például nehéz...:-))

Rolee83 2011.03.24. 04:08:36

Az első rész teljesen jó volt, látvány movie! A másodiktól sem várok többet!

kevlar · http://haerdekel.blog.hu/ 2011.03.24. 07:52:46

Még ha csak az lenne vele a baj, hogy megmásítja a mitológiai dolgokat...
Semmi bajom nem lenne ezzel, az a baj hogy maga a film a borzalom.
A 300 vagy a becstelen brigantik például tetszett, pedig ezekben nem kicsit el van térítve a történelem.
Még csak azt se mondanám hogy látványfilmnek jó. Az a pár skorpió volt benne látványos, szerintem ennyiben kifullad (ráadásul óriás skorpiót láttunk már máshol).

Nem akartam senkit megbántani, de én annyira átverve éreztem magam, mikor kijöttem a moziból... Rendesen olyan érzés volt mintha megloptak volna, hogy erre kihúztak a zsebemből ezer párszáz forintot.

Blake007 2011.03.24. 08:49:56

Hát a mitológia tele van jobbnál jobb történetekkel, miért kell ilyen mű sztorikat kreálni?.... Az 1 is gyenge volt, de ez még gyengébb lesz.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.03.24. 09:54:50

Nekem semmi bajom nincs, ha megváltoztatják a mitológiát, máshogy mutatják be a dolgokat, de akkor legyen már élvezhető. Az első rész enyhén szólva is közepes volt, egyszerűen nem tudott szórakoztatni, akkor volt jó, mikor harcoltak. Volt egy óriásskorpió csata, egy Medúza fight és jött a Kraken, ezen túlmenően semmi jó nem volt benne.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.03.24. 10:35:38

Mert az elsőnek volt története???
Láttam, de arra nem emlékszem...

Globetrotter2014 2011.03.24. 11:03:26

Hmmm, titánok harca története? Valaki felhoműlyosítana a TH 1 történetéről? (Azon felül, hogy az eredeti remakeje (ami meg kb a Gozdilla a mechagodzilla ellen színvonalú törtnettel bírt)) Pedig vagy másfélszer megnéztem a DVD-t...
süti beállítások módosítása