Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Pirosszka 2 szinkronizált előzetes

2011.04.10. 21:42 koimbra 8 komment

2005-ben Hollywoodban még nem tombolt az a vágy, hogy közismert és népszerű meséket dolgozzanak át, a Pirosszka akár ezen művek előfutárának is tekinthető. Az animációs film ugyan gyenge képi világgal, de nagyszerű poénokkal szolgált és még sikeres is lett. A folytatás idén kerül a mozikba. A probléma forrása ezúttal az, hogy Jancsit és Juliskát egy gonosz boszi elrabolja, Piroskának, az oknyomozó riporter farkasnak és a nagyinak kell az ügy végére járni. Mike Disa rendező első mozis megmérettetése a produkció, korábban a Dante's Inferno és a Death Space: Aftermath alkotásokat készítette, amelyek azért véresebbek és kevésbé viccesek voltak.

Címkék: trailer animációelőzetes hoodwinked hoodwinked 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr902815478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2011.04.11. 00:08:08

Az első tetszett. A kecske volt a legjobb!

Ez már technikailag jóval kiforrottabbnak tűnik. Biztosan megnézem majd, jónak ígérkezik!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.04.11. 08:22:02

Az első részt annyira nem csíptem, de ez a 2ik jónak ígérkezik. :D

Tipca 2011.04.11. 09:41:47

Az első rész fantasztikus volt, ez már valamivel visszafogottabbnak tűnik poénok terén, de még bőven nézős. Plusz pont, amiért meghagyták az eredeti hangokat.
Ó, és tartották magukat ahhoz is, hogy hihetetlenül gáz címet aggattak rá. Ellenrossz a rossz ellen... ehh...

balinyul 2011.04.11. 12:52:31

ebben a trailerben sztem csak kínosabbnál kínosabb "poénok" voltak...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.04.11. 12:54:55

@balinyul: Valahogy egyet tudok érteni. Az első részt megnéztem vagy háromszor és végigröhögtem. Ez a trailer olyan felemás.

Mese92 2011.04.11. 13:01:35

Ó, ennek tök jó volt az első része! De ezen az előzetesen még csak el se mosolyodtam.

istvan-76 2011.04.11. 19:13:35

akkor velem valami baj van , mert nekem bejött ez az előzetes...még ha semmi újjal sem tudott meglepni , akkor is...

Mese92 2011.04.11. 19:29:53

@istvan-76: Én kérek elnézést, nekem kellett volna a végére írnom mártírosan, hogy "Biztos velem van a baj!" :D
süti beállítások módosítása