Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Hader azt mondja, hogy írják a Les Grossman filmet

2011.04.11. 11:06 koimbra 5 komment

A Trópusi vihar (Tropic Thunder) után bejelentették, hogy el fog készülni a spin-off, amelyben Les Grossman stúdiófőnök fog állni a középpontban és a figurát ismét Tom Cruise kelti életre. Azonban az eltelt hónapok alatt hiába vártunk konkrétumokra, valahogy nem érkezett semmi új info. Bill Hader az MTV-nek elárulta, hogy jó barátja, Michael Bacall írja a forgatókönyvet, tehát valami csak történik a projekt háza táján.

"Michael írja és elmesélt nekem néhány vicces jelenetet. Csak úgy nagyvonalakban ismerem a sztorit. Michael nemrég azt mondta nekem 'Épp most írtam meg azt a jelenetet, amiben bla bla bla bla.' Erre én ezt feleltem: 'Hát ez nagyon nagy haver'. Szóval nagyon jó lesz."

Végül is több, mint a semmi, legalább tudjuk, hogy nincs elfelejtve.

 

Címkék: miújság les grossman spin off

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr922816517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2011.04.11. 14:17:40

A Trópusi vihar bármelyik karakteréről lehetne spin-off-ot csinálni, annyira jó arcok vannak benne. Bár tény, Tom figurája viszi a pálmát!

Mese92 2011.04.11. 14:22:46

Díjazom az ötletet, Tom Cruise felejthetetlent alakított :D

Mese92 2011.04.11. 14:25:05

Ez a link is kiáltozik, hogy itt legyen :D

www.youtube.com/watch?v=_pQfY2NqRzE

Boyzndahood 2011.04.11. 15:31:31

Nem értem mit lehet Les Grossman karakteréból kihozni...de majd meglátjuk remélem nem cseszik el :)

"Michael írja és elmesélt nekem néhány vicces jelenetet. Csak úgy nagyvonalakban ismerem a sztorit. Michael nemrég azt mondta nekem 'Épp most írtam meg azt a jelenetet, amiben bla bla bla bla.' Erre én ezt feleltem: 'Hát ez nagyon nagy haver'. Szóval nagyon jó lesz."

ez meg egy magasröptű beszélgetés volt ,szeretem hogy ilyenekről is írtok legalább megmosolyogtat... :D

Sanosuke 2011.04.11. 19:51:30

@Mese92: ez már klasszikus :D
hát a tüzesz szárkány.
figyelj szararc, lép egyet hátra és bazd arcon magad :D
süti beállítások módosítása